掃呢頁CODE去手機

2016年10月26日 星期三

麥美恩又發功!連環嘴擘擘嚇窒陸永 __,陸永,麥美恩,

麥美恩!你又贏咗啦!成日都咁出位嘅麥美恩,尋晚錄影《我愛香港》時又有新搞作。同陸永孖住一齊出嚟影相嘅佢,全程由於太投入,係咁作狀送香吻同埋靠向陸永,不過由於表情實在太得人驚,搞到陸永嚇到眼都矇埋。之後,麥美恩玩遊戲嗰陣,又再施展「獅吼功」,擘到個口有咁大得咁大,真係相當搞笑。另外,龔嘉欣雖然以斯文氣質打扮亮相,但由於佢嘅上身太蝦人着,搞到有少少透咗個Bra形出嚟,真係殺「峰」景喇。________ ...


麥美恩!你又贏咗成日都咁出位嘅麥美恩,尋晚錄影《我愛香港》時又有新搞作。同陸永孖住一齊出嚟影相嘅佢,全程由於太投入,係咁作狀送香吻同埋靠向陸永,不過由於表情實在太得人驚,搞到陸永嚇到眼都矇埋。之後,麥美恩玩遊戲嗰陣,又再施展「獅吼功」,擘到個口有咁大得咁大,真係相當搞笑。另外,龔嘉欣雖然以斯文氣質打扮亮相,但由於佢嘅上身太蝦人着,搞到有少少透咗個Bra形出嚟,真係殺「峰」景喇。________ ...


麥美恩!你又贏咗

成日都咁出位嘅麥美恩,尋晚錄影《我愛香港》時又有新搞作。同陸永孖住一齊出嚟影相嘅佢,全程由於太投入,係咁作狀送香吻同埋靠向陸永,不過由於表情實在太得人驚,搞到陸永嚇到眼都矇埋。之後,麥美恩玩遊戲嗰陣,又再施展「獅吼功」,擘到個口有咁大得咁大,真係相當搞笑。

另外,龔嘉欣雖然以斯文氣質打扮亮相,但由於佢嘅上身太蝦人着,搞到有少少透咗個Bra形出嚟,真係殺「峰」景喇。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!