掃呢頁CODE去手機

2016年10月9日 星期日

洪永城:洪永城床戰傅嘉莉 真空上陣㷫合合 __,傅嘉莉,洪永城,

今勻洪冰城真係艷福不淺。洪永城(Tony)與傅嘉莉(Kelly)在新劇《我瞞結婚了》中有一場親密床上戲,在劇中情傾男方的Kelly,終於乘酒後亂性將Tony征服!劇情講到二人在暴風雨中共度一宵,場景更可見酒樽滿地,一片混亂!冇做安全措施身穿透Bra小背心的Kelly更主動出擊,伸手攬實熟睡的Tony外,又胸壓對方面貼面耳語,不時又輕摸男方面珠,顯得一臉陶醉,舉止相當親密,令拍檔Tony亦不禁面紅耳 ...


今勻洪冰城真係艷福不淺。

洪永城(Tony)與傅嘉莉(Kelly)在新劇《我瞞結婚了》中有一場親密床上戲,在劇中情傾男方的Kelly,終於乘酒後亂性將Tony征服!劇情講到二人在暴風雨中共度一宵,場景更可見酒樽滿地,一片混亂!

冇做安全措施

身穿透Bra小背心的Kelly更主動出擊,伸手攬實熟睡的Tony外,又胸壓對方面貼面耳語,不時又輕摸男方面珠,顯得一臉陶醉,舉止相當親密,令拍檔Tony亦不禁面紅耳熱!但當攝影機一停機,一對男女即秒速彈開,僅穿上孖煙囪的Tony急急撿起長褲,更晒出招牌傻笑化解尷尬,事後Tony自爆真空上陣,未有做足安全措施,他說:「好驚走光呀,身為男士冇為意,冇打底就上嚟拍,雖然我份人冇底線,但都驚走光呀,擔心觀眾睇到會唔鍾意囉!(拍床戲有尷尬?)冇喎,Kelly比我更放更激情,我係被動配合嘅,大家合作得好好,唔尷尬。」

冇向詩詠備案

講到劇中二人酒後亂性,Tony說:「都有飲少少去入戲,想拎番個感覺。(見你拍到面同耳仔都紅晒?)我冇面紅,可能你見我畀蚊咬,好正常。(有生理反應?)冇(有冇向女友申報?)唔使啦,做戲啫,我都係fb講咗拍緊劇,唔驚佢嬲豬囉。」

朝住結婚進發

講到女友唐詩詠日前放話會閃婚,Tony表示:「冇壓力,我都朝住大家嘅共同方向。(即是有共識結婚?)有共識嘅,但結婚就唔想交代太多,大家好夾,但唔想講太多,將來嘅事冇人知。(自己係閃婚類型嘅人?)都OK呀,唔使同人交代咁多。」

同場的Kelly被問到拍床戲會否尷尬?她說:「應該係Tony要向女友申報!(單身所以唔怕尷尬?)依家係單身,唔使好似Tony咁避忌,而且公司尺度有限,想表現得貼地啲,等觀眾容易代入。(驚唔驚唐詩詠嬲?)個問題要交番畀Tony,知佢哋相處好好,詩詠係我前輩,佢應該會明白。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!