掃呢頁CODE去手機

2016年10月28日 星期五

【忘記城城生日】熊黛林強調即興結婚 __,熊黛林,郭富城,城城,

熊黛林話佢已經忘記咗城城幾時生日喇。尋日註冊結婚嘅熊黛林,今日容光煥發咁以紅色貼身裙現身公開活動。左手戴有婚戒嘅熊黛林,獲司儀用郭太稱呼。熊黛林表示出席活動很開心,又謂自己有少少緊張:「啱上海拍戲返香港。」她又謂自己鍾意遊車河及鍾意大車,問她是否經常坐人哋車時,她笑謂:「我唔識路,坐老公揸嘅車可以去多啲地方。」爆老公詐型之後,熊黛林接受半百傳媒訪問,她直認手上婚戒很簡單,並謂是與老公一齊揀。問到昨 ...


熊黛林話佢已經忘記咗城城幾時生日喇。

尋日註冊結婚嘅熊黛林,今日容光煥發咁以紅色貼身裙現身公開活動。左手戴有婚戒嘅熊黛林,獲司儀用郭太稱呼。熊黛林表示出席活動很開心,又謂自己有少少緊張:「啱上海拍戲返香港。」她又謂自己鍾意遊車河及鍾意大車,問她是否經常坐人哋車時,她笑謂:「我唔識路,坐老公揸嘅車可以去多啲地方。」

爆老公詐型

之後,熊黛林接受半百傳媒訪問,她直認手上婚戒很簡單,並謂是與老公一齊揀。問到昨日註冊是否有特別意思,她謂:「冇,因為好忙,啱啱拍完戲返嚟,婚期一直延遲。前日老公突然話不如昨日註冊,睇咗係吉日,所以冇再等,因為唔知幾時再得閒。(老公等唔切好心急?)佢都急咗一輪。原本九月結,但我拍戲走咗兩個月。(雙方家長有冇喺現場?)都唔喺度,我媽咪趕唔切,得KIM一個做證婚人。(擺酒?)家姐郭可盈講咗唔會大搞,會好簡單,兩家人食餐飯。(點解唔大搞?)因為趕住生BB。(有咗?)未有住。(連百日宴一齊搞?)希望有咁好運」

聞不設房尷尷尬尬

問到她是否不設防時,她又尷尷尬尬謂:「未慣,但準備好,其實之前驚要拍戲,唔敢有B,依家可以準備喇。(老公關係唔畀性感?)睇情況,少少性感有時都OK,最緊要係靚,不過有時佢都會出聲,話咁性感,Deep V少少都會話,不過最後都會話最緊要靚。(唔拍親熱戲?)睇吓係咪有需要,同埋如果角色好會考慮,唔會以呢個為前提。(避得就避?)都係。(問過老公先?)唔會問佢,問就好尷尬,而且工作佢會理解。(會唔會減少工作?)其實佢係最支持我做嘢,因為之前要拍戲延遲結婚我都有諗過唔拍,佢話我好好彩有咁多工作,要把握!結咗婚我都一樣有工作就做,唔使減少,如果有BB,就會為身體而減少。」

「避唔到咁多」

談到郭可頌被指有百億身家,熊黛林即撒嬌謂:「寫得太跨張(過千萬樓做聘禮?)有大家個名,物質上唔係最重要,佢會計劃我哋嘅將來。(城城26號生日,同你註冊日子好近喎?)如果當日唔係有記者同我講,我都忘記咗,過咗咁耐,都過咗去(怕畀人話示威?)如果諗咁多,咁我要再申請過(結婚日子),咁又要再犧牲一次(機會),等多幾個月。避唔到咁多,最緊要開心就得。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!