掃呢頁CODE去手機

2016年10月19日 星期三

【修嫂設靈】忍淚用手遮面 胡楓哽咽:好對唔住太太 __,胡楓,

下午五時四十分,胡楓(修哥)一身黑色西裝,在契女方國珊陪同之下到達世界殯儀館。修哥接受訪問時表示:「辛苦晒各位,好抱歉,為咗我太太你哋咁辛苦,我太太好有福氣。全屋企人、仔女、新抱、女婿、孫、曾孫全部都好孝順佢。太太臨走時全屋嘅人都見晒,我知道佢都好安慰。到佢臨終時,所有人都喺身邊,佢都應該好開心,太太最後一口氣都係微笑嘅。」語畢,修哥都開始哽咽。修哥被問到太太的遺願時,一度忍住眼淚,用手遮面,他說 ...




其他影片:>>






下午五時四十分,胡楓(修哥) 一身黑色西裝,在契女方國珊陪同之下到達世界殯儀館。修哥接受訪問時表示:「辛苦晒各位,好抱歉,為咗我太太你哋咁辛苦,我太太好有福氣。全屋企人、仔女、新抱、女婿、孫、曾孫全部都好孝順佢。太太臨走時全屋嘅人都見晒,我知道佢都好安慰。到佢臨終時,所有人都喺身邊,佢都應該好開心,太太最後一口氣都係微笑嘅。」語畢,修哥都開始哽咽。修哥被問到太太的遺願時,一度忍住眼淚,用手遮面,他說:「太太嘅遺願想『低調啲,唔好搞咁多嘢』,不過我都估唔到會通晒天,我覺得好對唔住太太,個心係非常唔安樂。唯一安樂嘅,係佢走嘅時候微笑,雖然大家都唔捨得,不過見到佢微笑,大家都好安慰。」修哥亦有提及與太太臨終前的說話:「個個人都好乖,你放心咁去啦,如果唔係會好痛。」胡楓再哽咽,並由方國珊攙扶步進靈堂。

攝影:陳俊強、葉君海 修哥由契女方國珊陪同到達世界殯儀館。 修哥表示太太的遺願是低調處理身後事。(資料圖片)
對於未能低調處理太太身後事,修哥表示:「好對太太唔住。」(資料圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!