網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年10月28日 星期五

【阿囝忽然扭計】鄺文珣一家四口現身行善 __,鄺文珣,鄺文,

鄺文珣阿仔好得意呀!藝人鄺文珣與老公應德榮及兩個仔仔家澄、家柏出席慈善活動,一家四口一同接受訪問。鄺文珣是慈善活動的籌款主席及慈善大使,她說:「認識呢間機構已經有四年,參與過佢哋到內地探訪嘅活動,亦曾經帶過香港七個家庭返內地探訪當地小朋友。當初都驚啲小朋友唔習慣,不過同佢哋約法三章,佢哋都好聽話,亦都感受好多。」為慈善開金口談到近年有不少慈善團體的善款出現問題,身為籌款主席的鄺文珣說:「完全唔驚, ...


鄺文珣阿仔好得意呀!

藝人鄺文珣與老公應德榮及兩個仔仔家澄、家柏出席慈善活動,一家四口一同接受訪問。鄺文珣是慈善活動的籌款主席及慈善大使,她說:「認識呢間機構已經有四年,參與過佢哋到內地探訪嘅活動,亦曾經帶過香港七個家庭返內地探訪當地小朋友。當初都驚啲小朋友唔習慣,不過同佢哋約法三章,佢哋都好聽話,亦都感受好多。」

為慈善開金口

談到近年有不少慈善團體的善款出現問題,身為籌款主席的鄺文珣說:「完全唔驚,因為參與過四年,佢哋啲數目好清楚,我亦都知道,之前上大陸探訪都係自費,透明度好高。」隨即感謝徐子淇支持,並說:「佢做好多慈善活動,今次好支持我哋。」為活動獻唱主題曲的鄺文珣更說:「仔仔都有份獨唱。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!