掃呢頁CODE去手機

2016年10月2日 星期日

【身材係入職條件】第一代邱淑貞超多經典 「晶女郎」越做越奀 __,邱淑貞,

【短片】【身材係入職條件】第一代邱淑貞超多經典「晶女郎」越做越奀2016-10-0210:13:00HKT以前嘅「晶女郎」真係好吸引o架。邱淑貞以前走清純路線,身材好完美。《香港奇案之強姦》喺《赤裸羔羊》轉行性感。《不道德的禮物》舒淇以前喺台灣model被王晶搵咗嚟香港,同李麗珍一齊拍《玉蒲團II之玉女心經》。林熙蕾都喺台灣人《賭俠大戰拉斯維加斯》無啦啦床戰劉德華。孟瑤身材最勁,拍完《七擒七縱七色 ...


【短片】【身材係入職條件】第一代邱淑貞超多經典 「晶女郎」越做越奀

2016-10-02 10:13:00 HKT



以前嘅「晶女郎」真係好吸引o架。



邱淑貞以前走清純路線,身材好完美。



《香港奇案之強姦 》



喺《赤裸羔羊》轉行性感。



《不道德的禮物》



舒淇以前喺台灣model





被王晶搵咗嚟香港,同李麗珍一齊拍《玉蒲團 II之玉女心經》。





林熙蕾都喺台灣人



《賭俠大戰拉斯維加斯》無啦啦床戰劉德華。



孟瑤身材最勁,拍完《七擒七縱七色狼》多咗人識。





越嚟越奀,文凱玲拍咗《鴨王2》



文凱玲



袁嘉敏



喺《鴨王》到全裸

曾經紅極一時嘅關秀媚,年過半百仍然大手筆買凍齡產品,證明「晶女郎」同所有女人一樣,都係貪靚。講起「晶女郎」,最先諗起啲咩?同各位男士講明先,呢個係gay test,如果諗起王晶就fail喇。「晶女郎」最緊要嘅唔係樣(雖然都好重要),而係誘人嘅身材同埋肯為藝術而犧牲嘅膽量,就好似佢哋咁:

邱淑貞: 第一代晶女郎,外表清純,但被王晶落本打造成性感女神,經典性感演出多不勝數,好似有《香港奇案之強姦 》、《慈禧秘密生活》 、《不道德的禮物》等等,其中第一套《赤裸羔羊》更係經典中嘅經典。

舒淇:未做演員之前,舒淇係一位模特兒,王晶睇雜誌覺得舒淇驚為天人,特登喺台灣邀請佢拍攝《玉蒲團 II之玉女心經》結果一片爆紅,值得一提嘅,係李麗珍喺《玉女心經》入面有好多同舒淇嘅搵手戲。

林熙蕾:又係台灣代表,幫王晶拍過《千王之王2000》同《賭俠大戰拉斯維加斯》,其中喺《賭俠大戰拉斯維加斯》入面夾硬加插咗一段同劉德華嘅床戰戲,夠晒「晶女郎」作風。

孟瑤:一直都係演員嘅孟瑤,原本只係奀星,直至拍完《七擒七縱七色狼》就為人熟悉。佢比其他「晶女郎」唔同之處,在於佢有股儍勁,加上佢超級突出嘅上圍,算係最出眾嘅一位。

文凱玲:「晶女郎」玩咗好多代,越做越失色,文凱玲參與過唔少王晶嘅電影,好似《唐伯虎衝上雲霄》、《鴨王2》同《賭城風雲2》咁 ,不過紅唔起,最多人知嘅,應該係今年6月主動姣媾馬國明。

袁嘉敏:原先係09年港姐,約滿無綫後拍過電影,14年喺《豪情3D》惜肉如金,到咗15年拍王晶嘅《鴨王》就大蛻變,喺鏡頭面前玩全裸。


鍾意就快D Share啦!