掃呢頁CODE去手機

2016年10月18日 星期二

黃翠如:【翠如變臉實錄】對住男友人前人後幾個樣 __,翠如,黃翠如,

真係有幾個樣㗎,唔信大家數吓。(小編註:不過主要善變嗰個係翠如)全香港都知(好似係)佢哋係情侶嘅黃翠如同蕭正楠,呢日齊齊亮相《跳躍飛騰TVB邁向50周年》無綫台慶亮燈活動,仲要着晒情侶裝現身。雖然佢哋着到夾一夾,但唔代表佢哋高調㗎吓,當記者要求佢哋合照時,佢哋影咗一陣,翠如BB就擺出合十手勢,好似趕住走咁(好能又真係有嘢做哩)。雖然鏡頭前佢哋避避忌忌咁,不過鏡頭背後,企埋一齊嘅佢哋不知幾好傾。佢哋 ...


真係有幾個樣㗎,唔信大家數吓。(小編註:不過主要善變嗰個係翠如)

全香港都知(好似係)佢哋係情侶嘅黃翠如同蕭正楠,呢日齊齊亮相《跳躍飛騰TVB邁向50周年》無綫台慶亮燈活動,仲要着晒情侶裝現身。雖然佢哋着到夾一夾,但唔代表佢哋高調㗎吓,當記者要求佢哋合照時,佢哋影咗一陣,翠如BB就擺出合十手勢,好似趕住走咁(好能又真係有嘢做哩)。

雖然鏡頭前佢哋避避忌忌咁,不過鏡頭背後,企埋一齊嘅佢哋不知幾好傾。佢哋係咁傾、係咁傾,但之後呢,翠如又無端端鼓埋泡腮嬲晒成村人咁...無啦啦咁耍花槍法,搞到企正隔籬嘅馮盈盈勁冇癮,場面搞笑。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!