網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年10月26日 星期三

墮海真相!關淑怡被外籍男友分手愁爆 __,關淑怡,

有傳關淑怡係因為情傷想落水冷靜,亦有傳佢只係純粹想游水,到底邊個版本係真呢?歌手關淑怡(Shirley)清晨時分在愉景灣離奇墮海,有傳她今次「異常行為」跟相戀半年的葡萄牙籍舞蹈員MiltonLopes情海翻波有關,未能接受「被分手」的她借酒澆愁,更萌生自殺念頭。落海游水冷靜Shirley曾於今年4月在紅館開演唱會時,自爆獲外籍男舞蹈員追求,據悉她所指的正是在演唱會與她跳辣身舞的MiltonLope ...




其他影片:>>






有傳關淑怡係因為情傷想落水冷靜,亦有傳佢只係純粹想游水,到底邊個版本係真呢?

歌手關淑怡(Shirley)清晨時分在愉景灣離奇墮海,有傳她今次「異常行為」跟相戀半年的葡萄牙籍舞蹈員Milton Lopes情海翻波有關,未能接受「被分手」的她借酒澆愁,更萌生自殺念頭。

落海游水冷靜

Shirley曾於今年4月在紅館開演唱會時,自爆獲外籍男舞蹈員追求,據悉她所指的正是在演唱會與她跳辣身舞的Milton Lopes,兩人「一舞撻着」,Shirley經常偕Milton出席私人聚會,且在友人面前舉止親密,對方亦不時上載合照放閃,並留言:「I hope you did enjoy your night kiss kiss。」又公然在網上向Shirley示愛,可惜兩人近日疑男方要求分手,令Shirley情緒爆煲,估計與朋友傾訴心事時一時想不開,所以想落海游水「冷靜一下」。

一日兩個版本

對於「情傷墮海」,Shirley回覆《東網》謂:「我唔係情緒有事,我係行沙灘,行行吓跌鬼咗落去……我其實係飲咗杯……哎吔,唔好再提酒我同Teresa(同行友人)一齊,行吓行吓……跌鬼咗落去,我成手損晒,如果情緒不佳就唔會成手損晒」不過,之後有傳她當時是想落海游水,不到一日就出現兩個版本。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!