網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年10月1日 星期六

十萬蚊開門利是!謙仔做足準備畀人玩 __,謙仔,羅仲謙,

嘩!十萬銀呀!藝人羅仲謙與楊怡明天大婚,小倆口會跟足中國傳統習俗,今日未有見面只靠電話保持聯絡。由於二人於圈中人緣甚佳,婚禮上的兄弟姐妹團絕對星光熠熠,當中包括唐詩詠、張美妮、阿怡姐姐楊卓娜、吳卓羲、馬國明及單立文等共18人!近日張名雅婚禮掀起「開門利是風波」,然而謙謙卻冇有怕,事關自從宣布與阿怡拉埋天窗後,謙謙工作浪接浪銀包脹卜卜,故他準備了約10萬港元現金,與姐妹團「開心share」!謙仔受訪 ...


嘩!十萬銀呀!

藝人羅仲謙與楊怡明天大婚,小倆口會跟足中國傳統習俗,今日未有見面只靠電話保持聯絡。由於二人於圈中人緣甚佳,婚禮上的兄弟姐妹團絕對星光熠熠,當中包括唐詩詠、張美妮、阿怡姐姐楊卓娜、吳卓羲、馬國明及單立文等共18人!近日張名雅婚禮掀起「開門利是風波」,然而謙謙卻冇有怕,事關自從宣布與阿怡拉埋天窗後,謙謙工作浪接浪銀包脹卜卜,故他準備了約10萬港元現金,與姐妹團「開心share」!

謙仔受訪時未有明言開門利是實際數目,不過卻未有否認,他說:「總之係開心嘅開門利是,希望大家都開開心心,enjoy the party!」謙謙更坦言自己進入人生另一新階段,明白日後做人老公責任更大,會全力以赴。談到婚禮玩新郎,他笑謂﹕「做足心理準備,預咗被玩喇!」而新娘阿怡今午約3時,由老公謙謙的助手阿斯陪同下現身喜宴的酒店會場打點。據悉,阿怡日前特意抽空往弄靚靚水晶甲,實行以最好狀態現身自己的婚禮!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!