掃呢頁CODE去手機

2016年10月28日 星期五

缺席細佬簽字結婚 郭可盈爆婚宴唔大搞 __,郭可盈,

郭可盈(左圖右)話郭可頌同熊黛林嘅婚宴唔會大搞。名模熊黛林(Lynn)與郭可盈胞弟郭可頌今日簽字結婚。榮升大姑奶的郭可盈,今日並未有見證簽字儀式,她接受電話訪問時表示:「其實今日係簽字,Kim(熊黛林經理人)喺香港等同佢媽媽,所以由Kim做證婚。(點解你冇出席?)林文龍要拍劇,仲未煞科,所以我哋會再揀另一日好日,等埋兩家人食一餐飯,作為兩家人一齊嘅婚宴,唔會大搞。(唔擺酒?)應該唔會大搞,佢哋嘅方 ...




其他影片:>>






郭可盈(左圖右)話郭可頌同熊黛林嘅婚宴唔會大搞。

名模熊黛林(Lynn)與郭可盈胞弟郭可頌今日簽字結婚。榮升大姑奶的郭可盈,今日並未有見證簽字儀式,她接受電話訪問時表示:「其實今日係簽字,Kim(熊黛林經理人)喺香港等同佢媽媽,所以由Kim做證婚。(點解你冇出席?)林文龍要拍劇,仲未煞科,所以我哋會再揀另一日好日,等埋兩家人食一餐飯,作為兩家人一齊嘅婚宴,唔會大搞。(唔擺酒?)應該唔會大搞,佢哋嘅方向係鍾意簡單,諗住兩家人食餐飯就算,會係簡單而隆重又溫馨咁進行。」

囡囡想要表妹

郭可盈說並不清楚熊黛林會否在家鄉南京擺酒。雖然今日她沒有出席簽字儀式,但已送上禮物給一對新人,是一份有心思的禮物,但因想保留少少秘密感,故不便公開。她說:「依家係一家人,好開心,要恭喜佢哋有情人終成眷屬,佢哋一齊咁夾,又可以到老,組織幸福家庭。Lynn係賢淑嘅女仔,好乖,唔物質主義。(知唔知佢想生BB?)係,知佢好想快啲生。(Lynn同你囡囡相處咁好就知?)係,我問過囡囡,以前佢叫Lynn姐姐,依家要叫舅母,我有問個女想要表弟定表妹?囡囡話想要表妹,因為囡囡想教佢。(你囡囡咁想要伴,你會否再生?)唔會喇,以前囡囡都有提出過,但相隔太耐,呢個責任交畀Lynn。」雖然郭可盈未有現身簽字儀式,但卻帶埋囡囡林天若(津津)與一對新人切蛋糕慶祝,感覺勁溫馨。

另外,曾經與熊黛林合作拍戲的藝人吳千語,透過助手送上祝賀說話,她說:「戥佢好開心,恭喜Lynn搵到幸福,作為朋友當然送上無限祝福,希望佢繼續幸福快樂。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!