掃呢頁CODE去手機

2016年10月22日 星期六

【大膽!】鄭裕玲遭農夫「胸襲」 __,農夫,陸永權,鄭詩君,鄭裕玲,

DoDo你都敢.........農夫你哋真大膽。藝人鄭裕玲(DoDo)、組合農夫的C君與陸永為明晚在新加坡舉行的《星和無綫電視大獎2016》擔任司儀。三人今日在場地進行綵排,合照時被要求「影得勁啲」,農夫即放笑彈,作狀將手放在嘟嘟胸前,嘟嘟即打了陸永個頭數吓,場面爆笑!坐凌晨機個人浮浮哋嘟嘟表示原定今日才需到新加坡,但因颱風影響,昨日下午突然收到消息要傍晚到機場,即要趕執行李及坐凌晨機出發,她說: ...


DoDo你都敢.........農夫你哋真大膽。

藝人鄭裕玲(DoDo)、組合農夫的C君與陸永為明晚在新加坡舉行的《星和無綫電視大獎2016》擔任司儀。三人今日在場地進行綵排,合照時被要求「影得勁啲」,農夫即放笑彈,作狀將手放在嘟嘟胸前,嘟嘟即打了陸永個頭數吓,場面爆笑!

坐凌晨機個人浮浮哋

嘟嘟表示原定今日才需到新加坡,但因颱風影響,昨日下午突然收到消息要傍晚到機場,即要趕執行李及坐凌晨機出發,她說:「尋晚瞓得一陣,今晚真係要早啲瞓,咁多年都冇當年拍劇感覺,個人浮浮哋咁。(影響其他工作?)冇,電台工作已搞掂,但都驚險㗎!(坐凌晨機感覺點?)好攰,好似等咗好耐咁,同埋唔知個風點,都怕飛唔到,但大家同事一齊出發,都齊心。(留多幾日?)個風都走咗我星期一電台有工作。」

對於C君被指搬大屋,嘟嘟直言戥對方開心,問會否分享投資心得,她說:「我唔識投資,畀心機做嘢,但知道佢兩個都搬大屋,恭喜佢哋!」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!