掃呢頁CODE去手機

2016年10月12日 星期三

【世紀大和解】馮軻張靚穎張媽攬住合照 __,張靚穎,

呢個係咩玩法?內地歌手張靚穎近日傳出同男友兼經理人馮軻喺意大利舉行婚禮,點知事件傳出之後,張靚穎媽媽向內地傳媒公開親筆信反對婚事,又話馮軻唔係一個可以付託終生嘅男人,搞到兩個人互相還擊,成為近日熱話。今日咁啱係張靚穎32歲生日,有內地消息指身在成都舉行生日會嘅佢,獲得媽媽到場慶生兼支持,媽媽仲不時喺台下用手機影相,張靚穎仲喺台上多謝媽媽:「今天是我的生日,每年生日我媽都會跟我說是我的生日也是我的受 ...


呢個係咩玩法?

內地歌手張靚穎近日傳出同男友兼經理人馮軻喺意大利舉行婚禮,點知事件傳出之後,張靚穎媽媽向內地傳媒公開親筆信反對婚事,又話馮軻唔係一個可以付託終生嘅男人,搞到兩個人互相還擊,成為近日熱話。

今日咁啱係張靚穎32歲生日,有內地消息指身在成都舉行生日會嘅佢,獲得媽媽到場慶生兼支持,媽媽仲不時喺台下用手機影相,張靚穎仲喺台上多謝媽媽:「今天是我的生日,每年生日我媽都會跟我說是我的生日也是我的受難日,我覺得我長這麼是一個幸運的人也是一個幸福的人。雖然我是單親家庭但我媽媽給了我兩份愛,讓我甚麼都不缺,在一個很幸福的狀態長大的。媽媽我愛你。」而後尾張媽媽仲上埋台,張靚穎仲攬住媽咪好開心,而成個亮點一定係張靚穎、馮軻同張媽媽首次喺呢個風波後同台,似乎睇嚟好似冇乜事咁。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!