掃呢頁CODE去手機

2016年10月31日 星期一

【猷君新歡家底厚】碌咭買跑車 袁紫僑因蔡思貝趕巨聲幫男友出貝沙灣 __,蔡思貝,猷君,巨聲幫,

何猷君嘅新歡袁紫僑(CoCo),原名袁聖殷,今年25歲,係女子組合「少女標本」嘅成員,其他成員仲有許雅婷(Kabby)同簡淑兒(Jessica)。其實CoCo係11年以o靚模身份加入娛樂圈,而佢本身係澳洲嘅悉尼國際管理學院畢業,之後就回流返香港做o靚模。CoCo同Kabby、Jessica組成「少女標本」前,其實佢亦都曾經同韋彤組成另一隊女子組合「LemonBeez」,發行過兩張迷你專輯。據知,能 ...




其他影片:>>






何猷君嘅新歡袁紫僑(CoCo),原名袁聖殷,今年25歲,係女子組合「少女標本」嘅成員,其他成員仲有許雅婷(Kabby)同簡淑兒(Jessica)。其實CoCo係11年以o靚模身份加入娛樂圈,而佢本身係澳洲嘅悉尼國際管理學院畢業,之後就回流返香港做o靚模。CoCo同Kabby、Jessica組成「少女標本」前,其實佢亦都曾經同韋彤組成另一隊女子組合「LemonBeez」,發行過兩張迷你專輯。據知,能夠到澳洲留學嘅CoCo本身家庭環境不俗,父親喺大陸做生意,家住貝沙灣,CoCo平時嘅嗜好就係行街同買嘢,女仔就當然愛買衫啦,但據佢身邊嘅朋友話,CoCo嘅有錢程度,係可以碌咭買一架跑車,你都咪話唔厲害!雖然CoCo加入咗娛圈5年,但工作量並唔多,佢曾經係李思捷主持嘅節目《今晚有李》裏面做調酒師,今年有份客串電影《導火新聞線》。相反佢嘅戀事就比較多姿多采,就好似佢同「巨聲幫」嘅大孖周志文嘅闗係,就真係千絲萬縷。是咁的,12年嗰陣,周志文背住Coco,同拍《名媛望族》嘅馬賽打得火熱,當時CoCo被問及可知馬賽時,佢就疑似有骨咁話:「係咪選港姐時畀人叫爛面港姐,嗰個係咪叫馬賽呀?」之後周志文乖乖留在CoCo身邊,點知CoCo趕走咗一隻兔,但就喺周志文同蔡思貝喺台灣拍攝《衝線》期間,傳出二人擦出愛火,最後CoCo同周志文分手。分手後,CoCo都唔愁寂寞,就同向佐一齊跟伍允龍學功夫而撻着,點知原來向佐身邊已有大陸女星王秋紫,向佐就左右逢源,CoCo仲要出動到晒同向佐共養嘅黑貓嚟示威(新聞連結:http://bit.ly/2eIFxyV ),後來再傳出周志文就借呢次機會想翻撻CoCo。

CoCo出道初期,同韋彤組成女子組合「LemonBeez」。(資料圖片) 同「巨聲幫」周志文有過一段情。(資料圖片)
同周志文分手後,就同向佐撻着。(資料圖片) 但原來向佐同有另一個大陸女友王秋紫。(資料圖片) CoCo就喺社交網貼咗同向佐共養嘅黑貓示威。(資料圖片)
CoCo原名叫袁聖殷。(資料圖片) (資料圖片) 少女標本(資料圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!