網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年10月26日 星期三

孖住出戰東京電影節 鎮宇囝囝變好奇寶寶 __,鎮宇,吳鎮宇,

費曼對住支咪好似好好奇咁,但其實又鬼咁怕醜。為期10天的《第29屆東京電影節》假六本木舉行開幕禮。吳鎮宇帶同兒子費曼(Feynman)一同出席盛典,為入圍競賽港產片《脫皮爸爸》造勢。由於費曼有份客串該片,故理所當然一齊行紅地氈,而與吳氏父子一同亮相的還有型男古天樂,原來古仔喺日本亦好有人氣,加上是次電影節有好多大陸媒體參與,三人甫出場即惹來注目,但最搶鏡的竟然是費曼。當記者問鎮宇兩父子同在大銀幕演 ...




其他影片:>>






費曼對住支咪好似好好奇咁,但其實又鬼咁怕醜。

為期10天的《第29屆東京電影節》假六本木舉行開幕禮。吳鎮宇帶同兒子費曼(Feynman) 一同出席盛典,為入圍競賽港產片《脫皮爸爸》造勢。由於費曼有份客串該片,故理所當然一齊行紅地氈,而與吳氏父子一同亮相的還有型男古天樂,原來古仔喺日本亦好有人氣,加上是次電影節有好多大陸媒體參與,三人甫出場即惹來注目,但最搶鏡的竟然是費曼。

當記者問鎮宇兩父子同在大銀幕演父子時可有趣事,費曼即貪玩伸脷扮鬼臉,又冇時停跳來跳去,吳鎮宇卻認真回答記者說:「下次換了他(古天樂)演亦一樣入圍,拍電影就是這樣。」當記者問拍戲時有甚麼有趣的事?費曼搶答:「沒有…」鎮宇一再催促費曼回答,但兒子總是說沒有。一本正經的鎮宇惟有尷尬地帶着兒子離開。

吳鎮宇為兒子解畫

年僅8歲的費曼早前於新加坡已曾偕同父親行過紅氈,今次「捲土重來」,而鎮宇接受《東網》長途電話訪問時笑說:「佢(費曼)係少少怕陌生環境嘅,如果有熟人喺度,人哋未問佢就答喇。(留幾多日?)有公事要處理,所以留10日左右,費曼學校測驗,太太會先陪佢返香港,不過臨走前都會陪佢去想去嘅地方嘅。」

古仔赴泰國拍新片

至於古仔表示自己首次參加《東京電影節》:「呢套電影嘅題材我自己好鍾意,當日睇完劇本就決定接拍,估唔到拍完仲可以嚟東京添。其實我好鍾意呢個地方,今次可以寓工作於娛樂,順便休息兩日,而嚟緊又要去泰國開拍另一部電影。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!