網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年10月26日 星期三

【動畫】獨家 ! 神隱廿年做保安》退役三級星自爆腦退化 李中寧:我對人生冇留戀好痛苦 ! __,



其他影片:>>






相關連結:獨家有片》停車場保安日做12粒鐘李中寧:唔使擔唔使抬夫復何求http://bit.ly/2eJlMW5坎坷脫星》拍三級片辛苦李中寧:無綫唔要我炒我出嚟http://bit.ly/2fduU81葉童同父異母阿哥》銀河十星城城邱淑貞同期「肥版梁朝偉」李中寧三級超人經典http://bit.ly/2dUbT92明星做返打工仔》鄭艷麗麥記賣包奀妹做美容學徒http://bit.ly/2dGuyq ...


相關連結:

獨家有片》停車場保安日做12粒鐘 李中寧:唔使擔唔使抬 夫復何求

http://bit.ly/2eJlMW5

坎坷脫星》拍三級片辛苦 李中寧:無綫唔要我炒我出嚟

http://bit.ly/2fduU81

葉童同父異母阿哥》銀河十星城城邱淑貞同期 「肥版梁朝偉」李中寧三級超人經典

http://bit.ly/2dUbT92

明星做返打工仔》鄭艷麗麥記賣包 奀妹做美容學徒

http://bit.ly/2dGuyqn

「我唔留戀我嘅人生! 我嘅人生係好痛苦㗎! 我嘅人生絕不開心! 我過去又並不光彩,我內心又黑暗,我經歷又痛苦,有咩價值可言吖,唔開心㗎,我同你講! 」李中寧說 。

聽到肥叔叔嘅自白,堅係灰到裂喎!咪以為佢喺素人呀?咁樣有冇idea? 咪係佢囉,神隱咗廿年,移民英國開餐館,早兩年回流香港定居嘅第一代三級片男星~李中寜呀 !

李中寧嘅父母係佢廿幾歲未入行之前已經離世,嗰陣佢喺英國讀緊書,到宜家佢都仲係怪自己個陣唔係佢哋身邊。

「 都係個句,一路原諒唔到自己囉!」李中寧說。

後生個陣已經有白蝕,加埋喺大台捱壞身子,病情就越嚟越嚴重!

加上當年同陳惠敏拍打戲,唔小心跌落海,跌斷埋隻腳,咁多年一番風落雨,隻腳實有反應。

返嚟香港定居之後,又發覺自己怪怪哋,成日唔記得自己要做咩,走去一check就check到:「我有初期腦退化,醫生話係咁喎,等如年紀大有老花!」李中寧說 。

仲有佢死都唔肯講嘅感情生活呢,唉~ 又難怪肥伯伯李中寜咁唏噓嘅!


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!