網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年10月15日 星期六

【全部都係肉】袁嘉敏真空上陣晒南北球 __,袁嘉敏,

好多肉呀喂~藝人袁嘉敏(Candy)出席美容中心開幕禮,她以性感黑白lace長裙現身,長裙有多個窿窿,事業線、南北球及纖腰盡現。大會更安排了兩個西班牙上身半裸壯男跟她影相,又向她扮錫及送花,氹得她很開心。鍾意華裔自爆情傷受訪時談到她的性感打扮,Candy表示是客戶要求,而昨日才知道穿此裙,感到很大壓力。她又透露是真空上陣,因為此裙質地問題不能黐膠紙,問到酬勞可是很好?她則謂是正常價。講到同場有兩個 ...


好多肉呀喂~

藝人袁嘉敏(Candy)出席美容中心開幕禮,她以性感黑白lace長裙現身,長裙有多個窿窿,事業線、南北球及纖腰盡現。大會更安排了兩個西班牙上身半裸壯男跟她影相,又向她扮錫及送花,氹得她很開心。

鍾意華裔自爆情傷

受訪時談到她的性感打扮,Candy表示是客戶要求,而昨日才知道穿此裙,感到很大壓力。她又透露是真空上陣,因為此裙質地問題不能黐膠紙,問到酬勞可是很好?她則謂是正常價。講到同場有兩個外籍型男,她大讚靚仔,問到可會想跟外國人拍拖?前度是外籍人士的她則謂自己喜歡華裔的,又謂暫時不想拍拖,更憶起情傷,她謂:「因為依家一星期有四日喺內地,驚依家拍又好似變咗之前咁,見唔到面,感情淡,喊到眼腫。」

人前人後兩個樣?

問到上一段感情可是傷她很深?她坦言:「喊咗六十日,兩個月到,好多誤解,佢唔理解私底嘅吓我着T恤牛仔褲,但幕前嘅我就咁sexy,又少相處,多啲溝通好啲,好過佢淨係睇報紙。(下次拍拖想搵圈中人?)下一個一定要搵個知娛樂圈係點嘅人,會明我嘅工作同生活。」

繼續行性感

講到工作,問她可接受再拍三級片?她則謂:「級數唔係最大考慮,要睇劇本,不過我嚟緊都會喺北京拍古裝戲。(性感演出得唔得?)ok,最緊要導演拍到咩效果。」現時在內地工作的她亦謂有很多應酬。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!