掃呢頁CODE去手機

2016年10月16日 星期日

Cammi面尖 死撐:骨膠原流失 __,Cammi,謝芷蕙,

Cammi面尖 死撐:骨膠原流失■Cammi對比起5年前(小圖)的樣貌,塊面越來越尖,昨日出席活動為面尖解畫。陳冠希舊愛謝芷蕙(Cammi)及袁嘉敏昨日到銅鑼灣出席美容院剪綵活動,大會安排兩位赤膊外籍男模向兩人獻花。近來主力做時裝生意的Cammi,經常會將近照放上個人網誌,亦因此被不少網民批評執相過度,對此她說:「我執相主要係校色,同埋上鏡肥啲想執瘦少少。」對於有網民認為Cammi的樣貌每年都有所 ...


Cammi面尖 死撐:骨膠原流失



■Cammi對比起5年前(小圖)的樣貌,塊面越來越尖,昨日出席活動為面尖解畫。

陳冠希舊愛謝芷蕙(Cammi)及袁嘉敏昨日到銅鑼灣出席美容院剪綵活動,大會安排兩位赤膊外籍男模向兩人獻花。近來主力做時裝生意的Cammi,經常會將近照放上個人網誌,亦因此被不少網民批評執相過度,對此她說:「我執相主要係校色,同埋上鏡肥啲想執瘦少少。」

對於有網民認為Cammi的樣貌每年都有所進化?她解釋:「女大十八變呀嘛!朋友話我係骨膠原流失,所以塊面越嚟越尖,我發誓冇整過容,我唔介意身邊嘅朋友整,但我唔會。」



■袁嘉敏穿上真空喱士裙性感現身,獲兩位男模送吻。

袁嘉敏真「胸」此外,以喱士露腰開胸裙性感現身的袁嘉敏,坦言因為喱士太薄,不能打底和貼膠紙,只好真空上陣,所以一步一驚心。跟外籍男友分手後,袁嘉敏至今一直單身,她直言始終較鍾情華裔男士:「之前成日都冇時間見面,佢又會睇報紙雜誌,覺得鏡頭前後嘅我好唔同,點解平時出活動咁性感,同佢出街就T恤牛仔褲,有好多誤解,所以下一個必定要明白我嘅工作。」

採訪:曹家誠

攝影:沈健程


鍾意就快D Share啦!