網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年10月8日 星期六

【警察夢碎】崔碧珈西瓜胸升Cup一味靠黐 __,崔碧珈,

崔碧珈,令到小編嘅視野,又提升到去另一個境界。藝人崔碧珈(Anita)、岑麗香(香香)、蔡潔(Jacky)、何佩瑜(Jeana)、鄭欣宜、及何佩珉等,合作拍攝由黃永峰監製嘅動作電影《辣警霸王花》。眾索女除於戲內頻晒事業線,更上演連場打鬥。最精彩的一幕,莫過於泳池浮床搏擊戲!眾女除以白色貼身Bratop和紅色短褲仔上陣,擁有36G上圍的Anita更慘被圍毆,其驕人上圍被「大腳夾擊」後搞到變晒形,真係 ...


崔碧珈,令到小編嘅視野,又提升到去另一個境界。

藝人崔碧珈(Anita)、岑麗香(香香)、蔡潔(Jacky)、何佩瑜(Jeana)、鄭欣宜、及何佩珉等,合作拍攝由黃永峰監製嘅動作電影《辣警霸王花》。眾索女除於戲內頻晒事業線,更上演連場打鬥。最精彩的一幕,莫過於泳池浮床搏擊戲!眾女除以白色貼身Bra top和紅色短褲仔上陣,擁有36G上圍的Anita更慘被圍毆,其驕人上圍被「大腳夾擊」後搞到變晒形,真係見者心酸!

談到當時拍攝情況,Anita坦言被「踩波」一幕是臨時加插,所以食咗唔少NG:「拍呢場浮床戲,一埋位動作指導就同我講要加呢個鏡頭,因為浮床成日搖,所以對手都唔能夠一下子踩得中。加上當日好熱,所以都拍得比較辛苦!」

真材實料上陣

提到拍攝該場戲時,其上圍似乎比平時更有睇頭,問到是否有墊Pad?她笑說:「嗰件衫根本冇空位墊!我哋只係做足安全措施,黐膠紙同着打底衫,始終係打戲,防走光最重要。」

戲中飾演特種部隊的她,現實中原來同樣注重鍛煉身體,小時候更曾考慮過做警察,但最終因體弱而未能實踐理想!她說:「我細個寫『我的志願』嘅時候都寫過做警察,但大個後體弱多病,加上有啲近視,所以就冇再諗。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!