掃呢頁CODE去手機

2016年10月20日 星期四

何洛沂嫌D奶唔夠喉 誓要再升Cup __,何洛沂,

今期《東網Baby》係Ashley!模特兒何洛沂(Ashley)在個人寫真集中大玩女友Feel,不經意騷33D勁爆身材,成功吸納不少Fans!原來Ashley中學時期身形已相當豐滿,當年是怕醜妹的她經常被取笑身材太勁,難免感到尷尬,但大個女後則不介意開心Share,大方性感示人,絕對是Fans之福!呻胸大做運動辛苦Ashley直言胸大有礙做運動,跑步及跳繩都頗辛苦,因此多數選擇游水,她亦會穿三點式 ...




其他影片:>>






今期《東網Baby》係Ashley!

模特兒何洛沂(Ashley)在個人寫真集中大玩女友Feel,不經意騷33D勁爆身材,成功吸納不少Fans!原來Ashley中學時期身形已相當豐滿,當年是怕醜妹的她經常被取笑身材太勁,難免感到尷尬,但大個女後則不介意開心Share,大方性感示人,絕對是Fans之福!

呻胸大做運動辛苦

Ashley直言胸大有礙做運動,跑步及跳繩都頗辛苦,因此多數選擇游水,她亦會穿三點式泳衣到游泳池游水:「咁樣着游得自在啲。(有冇人眼望望?)有呀!男女都有,Feel到係覺得我身材好睇,係開心,不過有時啲男仔會游到好埋,甚至會掂到我,呢樣就唔係咁舒服,不過我估係冇心啩。」雖已有強勁胸器,Ashley竟嫌唔夠喉望再升一Cup,但就不接受隆胸:「希望以自然方法升到E Cup,我每日都會飲奶,睡前會按摩,我覺得上圍大啲着晚裝呢類衫會好睇啲!另外,我就嫌自己未夠Fit,依家外國興蜜桃臀,我都想練到Pat Pat好翹,身材更加有S形!」

唔接受父女戀

Ashley的寫真集以屋邨妹做主題,Sell草根正能量,現實中的Ashley亦一樣不拜金,單身的她講明對富二代不感興趣,自己願意跟另一半同甘共苦捱麵包:「我唔係富裕家庭出生,唔會特別要男友好有錢,寧願揀個目標差唔多嘅,我唔介意一齊捱,如果男友太富裕,好似成為咗佢嘅花樽咁,我覺得女仔都要有賺錢能力,唔應該靠另一半。」她又表示不接受父女戀,希望男友較他年長約六年內:「年齡相差太遠,大家話題、成長環境好唔同,我怕代溝。」

場地:Toward

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!