掃呢頁CODE去手機

2016年10月20日 星期四

【動畫】慌死冇人識》勝和坐館ETB車牌撻朵 __,勝和,

花名「ETB」陳X祥剛於9月被選為勝和坐館,現年45歲,做得社團話事人,古惑仔冇理由唔識佢啩?但偏偏佢愛高調,《壹》仔發現他一部車價過一百七十萬的BENZ跑車,在佐敦廟街出現。該跑車去年先出廠,掛上自訂車牌「ETB」,真係好炫富!據聞ETB在山林道和柯士甸道投資酒吧,所以經常該區巡視業務,而他在街邊泊車,自然有泊車仔幫他睇住部車。江湖中人話ETB好鐘意飛車,年輕時經常參加地下賽車賭局,賺取獎金,龍 ...




其他影片:>>






花名「ETB」陳X祥剛於9月被選為勝和坐館,現年45歲,做得社團話事人,古惑仔冇理由唔識佢啩?但偏偏佢愛高調,《壹》仔發現他一部車價過一百七十萬的BENZ跑車,在佐敦廟街出現。該跑車去年先出廠,掛上自訂車牌「ETB」,真係好炫富!據聞ETB在山林道和柯士甸道投資酒吧,所以經常該區巡視業務,而他在街邊泊車,自然有泊車仔幫他睇住部車。

江湖中人話ETB好鐘意飛車,年輕時經常參加地下賽車賭局,賺取獎金,龍翔道一帶更是古惑仔飛車聚集地。

查實ETB案底累累,2004年他夥同黨,打算在尖沙咀金巴利道劫去價逾1122萬元的精工牌手錶零件,ETB負責做司機接載同黨,而警方一早收到線索,ETB等人事敗當場被擒,由於他是主腦,被重判入獄13年。

扣除獄中假期,ETB大概在3年前放監,出冊後他十分活躍社團活動,最近有勝和老叔父擺生日酒,他帶領一班古惑仔賀壽。

ETB仲有好多案底,包括偷車和車內盜竊,在勝和早以偷車聞名,當時最興偷BENZ等名貴房車,據聞他偷了某富豪的車,該富豪仲要使錢贖回架車,認真膽大包天。

撰文:陳慧瑩

攝影:雄大


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!