掃呢頁CODE去手機

2016年10月31日 星期一

趣聞:【Halloween】拿尼踩界鋪鹹相 C朗輸成條街 __,C朗,基斯坦奴朗拿度,

一年一度哈佬喂普天同慶,球星不嬲高調又玩得,梗係要玩盡佢,仲要擺埋相上網呃Like啦!皇馬天王C朗,一向係社交網之王,不過今次Halloween就勁Hea,淨係戴個面具着吓斗篷,一啲都唔Sharp醒囉!佢葡萄牙師弟拿尼就唔同喇,雖然佢冇乜裝扮,不過就識得同個「三乳外星人」合照,呢次堅完勝國家隊大佬!C朗呢期喺社交網頻頻甩轆,早前擺咗張「踩佛像」相上網,搞到畀一眾亞洲佛教徒插到上天花板,呢次哈佬喂裝 ...


一年一度哈佬喂普天同慶,球星不嬲高調又玩得,梗係要玩盡佢,仲要擺埋相上網呃Like皇馬天王C朗,一向係社交網之王,不過今次Halloween就勁Hea,淨係戴個面具着吓斗篷,一啲都唔Sharp醒囉!佢葡萄牙師弟拿尼就唔同喇,雖然佢冇乜裝扮,不過就識得同個「三乳外星人」合照,呢次堅完勝國家隊大佬!C朗呢期喺社交網頻頻甩轆,早前擺咗張「踩佛像」相上網,搞到畀一眾亞洲佛教徒插到上天花板,呢次哈佬喂裝 ...


一年一度哈佬喂普天同慶,球星不嬲高調又玩得,梗係要玩盡佢,仲要擺埋相上網呃Like皇馬天王C朗,一向係社交網之王,不過今次Halloween就勁Hea,淨係戴個面具着吓斗篷,一啲都唔Sharp醒囉!佢葡萄牙師弟拿尼就唔同喇,雖然佢冇乜裝扮,不過就識得同個「三乳外星人」合照,呢次堅完勝國家隊大佬!

C朗呢期喺社交網頻頻甩轆,早前擺咗張「踩佛像」相上網,搞到畀一眾亞洲佛教徒插到上天花板,呢次哈佬喂裝扮唔掂之餘,仲要搵埋個朋友一齊影,戴住面具連邊個係C朗都唔知,認真失威。拿尼就堅喇,同2個打扮專業嘅巴絲打合照,個女仔仲要扮「宇宙威龍」嘅三乳外星人,冇打格咁擺上網,贏足C朗成條街。

超級英雄不嬲係哈佬喂熱門裝扮對象,加拿大靚女寶釵冇扮小丑女,反而扮貓女,雖然唔算好似,不過佢件吊帶小背心就激Sexy,巴打們肯定收晒貨。而美國拳王梅韋達就Full Gear扮Iron Man,以佢嘅財力套衫Hea咗啲喎,而且Iron Man都Out啦,點解唔扮Doctor Strange呀?

另外,熱刺一班球星仲趁佳節大玩射喪屍,想睇佢哋點樣用波救世界?即睇:http://bit.ly/2eYEw6g 

東網體育同你追實體壇每個精彩時刻! 

http://bit.ly/2ecTF2A 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!