掃呢頁CODE去手機

2016年10月27日 星期四

【北京遇路霸堵車】賈曉晨據理力爭全程被拍 市民鬧JJ:刁蠻潑婦 __,賈曉晨,JJ,

o依家專注喺大陸發展嘅賈曉晨(JJ),近日喺微博流傳一條短片,話佢同老公樊少皇喺北京,唔知係人車問題抑或係揸車嘅問題,喺條街同啲路人爭執,嗰陣JJ全程表現激動,指住幾個身型高大嘅男人喪鬧,佢嗰個力王老公企喺老婆側邊,有份勸交,但JJ梗係冇理佢,跟住喺條片仲聽到有人鬧JJ好似刁蠻潑婦!今日JJ喺微博寫咗篇千字文回應呢件事,佢話本來唔諗住提呢件事,不過收到好多朋友嘅問候,多謝朋友嘅關心,講到事件嘅始末 ...




其他影片:>>






o依家專注喺大陸發展嘅賈曉晨(JJ),近日喺微博流傳一條短片,話佢同老公樊少皇喺北京,唔知係人車問題抑或係揸車嘅問題,喺條街同啲路人爭執,嗰陣JJ全程表現激動,指住幾個身型高大嘅男人喪鬧,佢嗰個力王老公企喺老婆側邊,有份勸交,但JJ梗係冇理佢,跟住喺條片仲聽到有人鬧JJ好似刁蠻潑婦!今日JJ喺微博寫咗篇千字文回應呢件事,佢話本來唔諗住提呢件事,不過收到好多朋友嘅問候,多謝朋友嘅關心,講到事件嘅始末,佢話:「那天約了朋友在一個地方見面,我本來想去看看,於是開車進了一條路,我還看到後面也有輛白色車進來了和無數摩托車經過,並沒有察覺到什麼別的問題。而出來時,突然出現幾個魁梧的大男人說路是他的不能走,還迅速用磚頭把路給堵上了,並站在車前不讓走。JJ落車同佢哋理論,當佢聽到對方認得佢哋,仲講咗句咁有錢都出唔起錢咩,JJ即刻嬲爆話:「我當時很生氣,感覺很明顯的是在欺負人!我報警了但遠水解不了近火,於是我繼續跟他們理論,幾個大男人就跟我一個人爭執了起來!現在回想起來那畫面真是有點屠媚上身了,哈哈以為自己真的有蓋世武功,抱歉沒管住自己。」JJ再話:「公眾人物其實很脆弱,我們有時候還不能享受作為正常人的權利和自由,事情已經過去,我會調整好心態,不過回家還是被家人朋友罵了一頓,說我太衝動!在此我也表示一下歉意,可能自己當時確實太衝動了。但這個歉意是對自己來說,並不是對那些討厭的傢伙說的。如果以後還遇到這樣的事情,我會依然堅決反抗到底,但會保持好自己的情緒。最後,謝謝大家的關心。」最後JJ提醒女生:「遇到這樣的事要多加小心,出門的時候要避免與人發生衝突,即使遇到,也要正確的防衛自己的正當權益。」JJ作出回應後,網民留言支持,多數網民都係叫JJ「要保護自己」、「誰說明星就不能生氣」、「你沒有錯,支持你」。

外柔內剛嘅JJ,遇到問題次次會出聲! JJ喺北京同人鬧交嘅片,喺微博瘋傳。 賈曉晨回應原文(微博圖片)
噚日JJ喺微博寫呢句嘢,相信係講緊今次嘅交通問題。 樊少皇、賈曉晨(資料圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!