掃呢頁CODE去手機

2016年10月16日 星期日

【J到出血VS大細路】完全俾莫可欣食住 方中信歎:唔覺得佢哋好掛住我 __,莫可欣,方中信,

【J到出血VS大細路】完全俾莫可欣食住方中信歎:唔覺得佢哋好掛住我75,556最後更新:101522:14/建立時間(HKT):101518:35適中字型較大字型之前,方中信接受親專訪,一講到莫可欣,就笑笑口話老婆一直定過抬油,因為知道老公喺大陸根本做唔到啲乜嘢。大家就會諗喇……咦,方中信成個李察基爾咁款……莫可欣係港姐冠軍,不過就呢……咁啦。莫可欣點樣照顧好個女,供書教學做個好媽媽未必有人關心, ...


【J到出血VS大細路】完全俾莫可欣食住 方中信歎:唔覺得佢哋好掛住我

75,556
最後更新: 1015 22:14/ 建立時間 (HKT): 1015 18:35

之前,方中信接受親專訪,一講到莫可欣,就笑笑口話老婆一直定過抬油,因為知道老公喺大陸根本做唔到啲乜嘢。大家就會諗喇……咦,方中信成個李察基爾咁款……

莫可欣係港姐冠軍,不過就呢……咁啦。

莫可欣點樣照顧好個女,供書教學做個好媽媽未必有人關心,反而想知佢係如何食住方中信。首先,方中信話自己目標係搵錢,所以即使大陸幾多「小鮮肉」都好,方中信自言,五十幾歲人,唔需要小鮮肉埋身。 (新聞連結: http://bit.ly/2egggIK )而且,方中信自己都話,莫可欣其實好聰明:「其實佢好醒目,永遠唔會問我同check我,亦唔會嘮叨,偏偏我性格反叛,你越唔問我,反而令我調番轉頭打電話畀佢,問佢點解唔打電話畀我,嗰種感覺真係幾sweet。」(新聞連結: http://bit.ly/2dns4vW )原來呢招真係Work。方中信同莫可欣結婚8年,加埋熱戀期,夾夾埋埋都近廿年。莫可欣當年捱咗方中信舊愛一巴都忍咗佢,男嘅唔感動就假。「佢唔靚,但好包容」,7個字講晒。今日周刊刊登嘅訪問中,方中信酸酸的講咗個事實……佢話,自己一年有一半時間喺大陸,但唔覺得妻女好掛住佢。方中信真係有啲葡萄咁話,覺得自己唔喺香港嗰陣,老婆同個女仲Free仲多嘢玩,一陣去下行街街,一陣去下學騎馬。而佢就一支公開工,食飯,收工。強國女星,佢無福消受。佢聲稱。令人J到出血嘅方中信,骨子裡其實都係一個大細路。

噚日,莫可欣又帶住個女去Shopping喇。 囡囡呢張相,逗得方中信笑不攏嘴。 (方中信微博圖片) 型男(方中信微博圖片)
每年聖誕同暑假,方中信都唔會接job,一家三口去旅行。(方中信微博圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!