掃呢頁CODE去手機

2016年10月7日 星期五

熱戀中的葫蘆!JW「峰」騷談富二代 __,JW,富二代,

JW好難得咁大晒葫蘆靚身形。歌手JW(王灝兒)於中環出席活動,並以露背黑長裙性感亮相。被《東網》獨家踢爆戀情的JW,現身時表現「峰」騷,大晒S身形。當現場記者送上恭喜時,JW即靦腆表示:「大家了解中,係好好朋友,大家覺得大家幾好嘅。(有好感?)係嘅,了解中。(男方有咩優點?)為人謙厚、好NICE嘅人,佢亦非常支持我嘅音樂。(識唱你嘅歌?)識,大家喺英國已經識,有共同朋友,成班朋友都好支持我嘅音樂。 ...


JW好難得咁大晒葫蘆靚身形。

歌手JW(王灝兒)於中環出席活動,並以露背黑長裙性感亮相。被《東網》獨家踢爆戀情的JW,現身時表現「峰」騷,大晒S身形。當現場記者送上恭喜時,JW即靦腆表示:「大家了解中,係好好朋友,大家覺得大家幾好嘅。(有好感?)係嘅,了解中。(男方有咩優點?)為人謙厚、好NICE嘅人,佢亦非常支持我嘅音樂。(識唱你嘅歌?)識,大家喺英國已經識,有共同朋友,成班朋友都好支持我嘅音樂。」

堅持「了解中」的JW,被問到計劃了解多久時?她即笑說:「大家前一排未有咁熟,呢排先熟番。(等你紅咗先追你?)畀少少時間,要慢慢了解吓。(好姊妹見過未?)Laurinda(何超蓮)都識佢嘅,佢都有見過,佢都喺英國讀書,係同一個圈子。(畀咗意見你?)佢都覺得好好。(即係過咗姊妹嗰關,過埋家人嗰關?)大家有約略見過,仔女嘅朋友囉,我父母都有見過我嘅朋友。(朋友定男朋友?)係好朋友。(畀幾分個男仔?)唔知呀,如果佢唔畀100分我,我會嬲囉!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!