網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年10月13日 星期四

JW十二億男友 Tarzan 賭城揸坦克冧女 [壹週刊 - 1388] JW,M1,

探熱針JW十二億男友Tarzan 賭城揸坦克冧女入行六年的歌手王灝兒JW,日前被爆跟家族業務卓悅市值達12億的太子爺葉韋彤Tarzan拍拖,原來Tarzan對圈中女仔特別情有獨鍾,前度是參加過G1格鬥的余曉彤師妹陳欣妍(Shirley),拍拖大半年,今年初,二人更孖住搭私人飛機去拉斯維加斯,學揸坦克車。美國過情人節JW爆出有個富貴男友Tarzan後,被她飛甩半年的花心前度Mark,即湊熱鬧暗寸舊愛 ...


探熱針

JW十二億男友 Tarzan 賭城揸坦克冧女

入行六年的歌手王灝兒 JW,日前被爆跟家族業務卓悅市值達 12億的太子爺葉韋彤 Tarzan拍拖,原來 Tarzan對圈中女仔特別情有獨鍾,前度是參加過 G1格鬥的余曉彤師妹陳欣妍( Shirley),拍拖大半年,今年初,二人更孖住搭私人飛機去拉斯維加斯,學揸坦克車。

美國過情人節

JW爆出有個富貴男友 Tarzan後,被她飛甩半年的花心前度 Mark,即湊熱鬧暗寸舊愛拜金,但 JW亦無暇理會,因要為被指是模殺手兼愛炫富的新歡平反。女人緣旺的 Tarzan,更獲緋聞女友唐貝詩力撐夠專一,何超蓮讚是個 nice guy。

出名對女友大方闊綽的 Tarzan,去年農曆年一家大細飛拉斯維加斯度歲,亦帶埋當時的女友、 G1格鬥女余曉彤師妹陳欣妍同行。

「 Tarzan有個青梅竹馬女朋友,拍拖六年,讀完大學返香港兩個人就分開,跟住同個做模特兒嘅 Rachel拍咗兩年拖,之後再同 Shirley(陳欣妍)一齊, Tarzan每年 family trip都飛拉斯維加斯,今年二月,佢就帶埋 Shirley去,大家慶祝一齊之後第一個情人節,仲去咗學揸坦克車。但拍咗拖大半年,兩個就散咗, Tarzan之後就同 JW一齊,兩個之前仲去咗柬埔寨玩咗幾日。」知情者說。

週六,身為馬主的 Tarzan前後腳跟 JW入馬場,不過愛駒不爭氣,鎩羽而歸。

今年二月, Tarzan帶陳欣妍搭私人飛機去拉斯維加斯學揸坦克。

前度陳欣妍

陳欣妍(左)是余曉彤師妹,二人早前出席活動,跟森美合照。

簽約經理人黃永鋒後,陳欣妍有機會跟唐貝詩及 Super Girls合作新戲。

何超蓮力撐 Tarzan係 nice guy,更叫大家俾空間二人發展。

Tarzan被指愛炫富,經常將家中超跑,以及自己珍藏的名錶 po上 ig。

另一個拍了兩年拖的女友又叫 Rachel,現職模特兒。

在英國讀大學時認識了 Rachel,二人拍了六年拖。

Tarzan喜歡旅行,九月中,他孖住 JW去柬埔寨,二人分別放上 ig,未有合照。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!