掃呢頁CODE去手機

2016年10月24日 星期一

【唔係Mark】前攝影師男友曝光半年即分手 欣宜「跪求男友」現真身? __,欣宜,

一連兩晚嘅欣宜演唱會喺噚晚已經完滿結束,不過就留低咗一個謎團,就係佢兩晚都講到佢曾經「跪地求男友唔好走」,搞到大家都估估吓,而前男友之一嘅Mark仲接受蘋果訪問話唔係佢(相關新聞:http://bit.ly/2eddTIG)。而欣宜噚晚完騷喺後台接受訪問,都證實唔係Mark:「唔緊要啦!唔係阿Mark!」不過佢就唔肯講係邊個:「唔講喇真係,我覺得唔雖要多講。多謝大家關心!其實首歌已經講到好白o架喇 ...


一連兩晚嘅欣宜演唱會喺噚晚已經完滿結束,不過就留低咗一個謎團,就係佢兩晚都講到佢曾經「跪地求男友唔好走」,搞到大家都估估吓,而前男友之一嘅Mark仲接受蘋果訪問話唔係佢(相關新聞:http://bit.ly/2eddTIG)。而欣宜噚晚完騷喺後台接受訪問,都證實唔係Mark:「唔緊要唔係阿Mark!」不過佢就唔肯講係邊個:「唔講喇真係,我覺得唔雖要多講。多謝大家關心!其實首歌已經講到好白o架喇 ...




其他影片:>>






一連兩晚嘅欣宜演唱會喺噚晚已經完滿結束,不過就留低咗一個謎團,就係佢兩晚都講到佢曾經「跪地求男友唔好走」,搞到大家都估估吓,而前男友之一嘅Mark仲接受蘋果訪問話唔係佢(相關新聞: http://bit.ly/2eddTIG )。而欣宜噚晚完騷喺後台接受訪問,都證實唔係Mark:「唔緊要唔係阿Mark!」不過佢就唔肯講係邊個:「唔講喇真係,我覺得唔雖要多講。多謝大家關心!其實首歌已經講到好白o架喇,發生咩事呀嗰啲!不過我冇事喇o依家,預備迎接下一段感情!」其間問到係咪攝影師男友,欣宜就一帶而過。講到爸爸秋官聽到好心痛,欣宜就話:「唔緊要,我覺得做大人就係要經歷好多唔同嘅嘢!唔怕o架,我下一段關係要佢跪喺度求我唔好走!」咁到底呢位「跪求男友」係邊個呢?其中嫌疑人之一就係前男友Silas Lee,事關據知,佢同Silas嘅關係喺前年年中曝光,冇耐Silas連職都辭埋,而欣宜去年或仲自爆甩拖半年,計番即係曝光半年就分手,似乎好唔習慣身份公開咁噃!

欣宜噚晚完騷,承認之前跪求嘅男友唔係Mark。(攝影:陳俊強) 但冇講實係邊個。
舊愛Silas Lee嫌疑大增。 呢個係Mark。 Mark已經成家立室。

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!