掃呢頁CODE去手機

2016年10月19日 星期三

【港韓姊弟戀】為聽韓妹嗌「Oppa」 港男涉虛報年齡 或被判「終身」 __,

【三個粉絲追韓劇】嫁娶外國人或者係出走香港嘅好方法,不過要維繫異國情緣都唔容易,好似《我們結婚了》嘅曹曹夫婦(現已下車)早前探一對日韓夫妻,日本老公娶咗韓國老婆,只係因為一句說話就上火!情況係老公收工返屋企,老婆咪關心咁話:「辛苦喇,今日忙唔忙呀?」原本係純粹出於關心,點知老公就聽到弦外之音,好嬲咁話:「你係咪想問我今日賺到幾多錢?」原來日本人係唔會問人「忙唔忙」!兩國嘅文化差異容易令夫婦之間產生 ...




其他影片:>>






【三個粉絲追韓劇】嫁娶外國人或者係出走香港嘅好方法,不過要維繫異國情緣都唔容易,好似《我們結婚了》嘅曹曹夫婦(現已下車)早前探一對日韓夫妻,日本老公娶咗韓國老婆,只係因為一句說話就上火!情況係老公收工返屋企,老婆咪關心咁話:「辛苦喇,今日忙唔忙呀?」原本係純粹出於關心,點知老公就聽到弦外之音,好嬲咁話:「你係咪想問我今日賺到幾多錢?」原來日本人係唔會問人「忙唔忙」!兩國嘅文化差異容易令夫婦之間產生誤會,有兩位港男都經歷過相同嘅事,一位Gary娶咗韓國老婆十年,另一位Kay就同韓女Chloe拍拖四年。韓女Chloe一講到文化差異,就大鬧Kay為咗「Oppa」(韓文:哥哥)呢個字講大話!佢好勞氣咁話:「曖昧嗰陣我問過佢幾多歲,我係89年出世嘅,佢就話自己係88年,咁我咪認為佢係Oppa囉!」點知拍拖幾個月之後,Chloe睇到Kay本護照先揭發,原來Kay係91年出世,Chloe話簡直無言:「點解要講大話?年紀都可以講大話嘅咩?萬一我發現唔到咁點算呀?」Chloe邊鬧邊「睥住」Kay,Kay就邊聽邊笑,佢解釋話:「嗰時好奇吖嘛,想聽佢嗌我Oppa!」雖然出發點係甜蜜嘅,但畀Chloe篤爆咗之後,o依家就嗌佢「喂」或者「傻瓜」。韓國人好重視年齡,後輩一定要聽前輩嘅說話,所以Kay話當Chloe知道自己年紀大啲,就惡到o依家!不過有時惡,先係真正愛一個人,連講大話都可以原諒,Kay畀Chloe判終身...照顧佢都抵至於Gary就好享受老婆對佢惡,佢話:「講得上真正愛一個人,就係由太太開始,唯獨佢會對我好嚴苛。」Gary開始話當年,講返十年前識老婆嗰陣,當時得二十幾歲,Gary就有部兩門跑車,仲覺得自己好型添!點知,佢老婆(當時女朋友)竟然話佢:「唉!你都廿幾歲人啦,點解仲揸埋啲死飛仔車呢?」Gary話嗰吓嬲得嚟又有啲甜,覺得佢個人夠真,就認定佢係老婆喇!至於文化差異,Gary話試過衰喺「黐線」兩個字。佢話教過老婆講「黐線」,有一次同屋企人食飯,Gary妹妹就對住佢老婆笑住講「黐線」,老婆就成晚唔出聲喇。佢問老婆發生咩事,老婆就話:「你阿妹做咩話我黐線?」「黐線」對於香港人嚟講只係口頭嬋,但係對於韓國人嚟講就真係鬧人嘅說話,Kay女朋友Chloe都話有同感。佢話成日聽到Kay啲朋友講「黐線」,都會諗「係咪講緊我?」,後嚟先明白「黐線」係香港人嘅日用語。兩位港男Gary同Kay都已經講得一口流利韓文,希望盡量減少語言上嘅誤會,不過始終唔係母語,未必事事能夠解釋清楚。Gary話韓國人太有禮貌,有好多語言偽術,例如如果女仔問:「我今日靚唔靚呀?」男仔答:「幾可愛吖!」咁即係話個女仔唔靚。又例如男仔約女仔去街,女仔唔會直接拒絕,會話:「睇吓點先」咁其實即係唔去。場地提供:平昌 By BBQ 7080

地址:佐敦莊士倫敦廣場5樓

電話:5901 7080主持:動主播阿仙、viu韓劇導賞員Ruby

記者及繙譯:卓惠媛(Joyce)

攝影:陳家文、李錦鏵《我們結婚了》片段由Viu提供:

https://goo.gl/Yx13PE【三個粉絲追韓劇】

http://hk.apple.nextmedia.com/enews/animation/kfans/

韓國老婆關心問「忙唔忙?」日本老公就覺得佢問「多唔多客?搵幾錢?」(《我們結婚了》截圖) 港男Gary(左)和Kay嘅另一半都係韓國人,都試過因為文化差異嗌交。
Chloe話Kay最初講大話,比真實年齡報大3歲! Kay解釋話都只不過係想聽Chloe嗌佢「Oppa」,又話當Chloe知道自己大啲,就變得惡起上嚟。 Gary就話鍾意老婆惡,好似佢啱啱識老婆嗰陣有部兩門跑車,個個都話型,得佢老婆話:「唉!你都廿幾歲人啦,點解仲揸埋啲死飛仔車呢?」Gary話又嬲又有啲甜喎!
仲有個文化差異係「黐線」兩個字,香港人當口頭嬋,韓國人真係用嚟鬧人,所以Gary老婆和Chloe初初聽都好唔慣,以為人哋鬧佢哋。

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!