網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年10月5日 星期三

食得唔好嘥》陳展鵬拍劇冧拍檔「Pang」女郎逐個捉 __,陳展鵬,陳展,

食得唔好嘥》陳展鵬拍劇冧拍檔「Pang」女郎逐個捉拳佬陳展鵬同刁蘭胡定欣拍劇拍出真感情,其實又有咩出奇吖!無女不歡嘅陳展鵬,幾乎每次拍劇都同身邊嘅女拍檔特別投契,要數佢身邊出現過嘅「Pang」女郎,真係多到十隻手指都數唔晒㗎。先講亞視年代,陳展鵬就同過亞姐姚佳雯拍過拖,仲經常突擊探班冧女友,呢啲基本工啦!12年拍《情越海岸線》,陳展鵬出動哂私家櫈比李施嬅開工,溝掂就密密孖住放狗,關係曖昧到呢!之後 ...






  • 其他影片:>>






  • 食得唔好嘥》陳展鵬拍劇冧拍檔「Pang」女郎逐個捉
  • 拳佬陳展鵬同刁蘭胡定欣拍劇拍出真感情,其實又有咩出奇吖!無女不歡嘅陳展鵬

    ,幾乎每次拍劇都同身邊嘅女拍檔特別投契,要數佢身邊出現過嘅「Pang」女郎,真係多到十隻手指都數唔晒㗎。

    先講亞視年代,陳展鵬就同過亞姐姚佳雯拍過拖,仲經常突擊探班冧女友, 呢啲基本工12年拍《情越海岸線》,陳展鵬出動哂私家櫈比李施嬅開工,溝掂就密密孖住放狗,關係曖昧到呢!

    之後拍《巨輪》果陣同玉女鍾嘉欣做一pair,呢個時候,陳展鵬當然唔會放過任何一個溝女機會,返工放工都出動百萬戰車管接管送, 兩個仲比斷正過係車廂中纏綿,可惜關係見光死!

    至於近年,拍《張保仔》果陣佢有陳凱琳同傅嘉莉兩個靚女做拍擋作為大哥哥,教做戲,大獻殷勤又點少得,可惜陳凱琳嫌佢學歷低,三個月貨仔就即撇,被陳凱琳狠飛,好彩都仲有主動到爆嘅發電廠傅嘉莉慰藉,食得唔好嘥,兩個係橫掂拍劇嗰陣經常離隊好快就打得火熱,煎pang仲出哂口術話恨同對方拍床戲, 所以話,同親煎pang拍劇要朝夕相對,真係好易出事!

    鍾意就快D Share啦!