掃呢頁CODE去手機

2016年10月10日 星期一

PlayStation:開箱試玩PS VR DRIVECLUB揸車堅逼真 __,

開箱男早幾日去左PSVR試玩大會,見到Model試得咁開心,即刻同官方借番一套同大家開箱先!早幾日開箱男去咗PSVR試玩大會,見到ModelMandy試《DRIVECLUBVR》玩得咁過癮,又話眼罩戴得算舒適,心郁郁即場問官方借番一套,開箱同各位東網生活讀者見真章!仲以為PSVR成套得個眼罩以及攝影鏡頭,包裝盒應該好的骰至係,但原來仲大盒過一部PS4,拎起都真係幾墜手。今次開箱男借呢套係FullG ...




其他影片:>>






開箱男早幾日去左PS VR試玩大會,見到Model試得咁開心,即刻同官方借番一套同大家開箱先!

早幾日開箱男去咗PS VR試玩大會,見到Model Mandy試《DRIVECLUB VR》玩得咁過癮,又話眼罩戴得算舒適,心郁郁即場問官方借番一套,開箱同各位東網生活讀者見真章!

仲以為PS VR成套得個眼罩以及攝影鏡頭,包裝盒應該好的骰至係,但原來仲大盒過一部PS4,拎起都真係幾墜手。今次開箱男借呢套係Full Gear套裝,即係有齊PlayStation VR眼罩、處理器盒子、PlayStation Camera以及2支PlayStation Move動態控制器。其實打開盒仲有一大堆線材,轉頭再教大家點駁機。

當中PlayStation Camera係新版本,鏡頭以圓柱體設計,可懸掛於調節支架上。至於配戴PlayStation VR時,記得先按住底部圓鍵將眼罩趟出,再按實背部並拉出頭帶,才有空間套入頭部。而連接眼罩和主機的處理器盒子,後面用來駁HDMI和火牛,右側趟動設計前端連接眼罩。

到「開壇」組裝PS VR,只需按照說明書步驟,跟足已標記數字的線材順序插好,基本上5分鐘即可完成。簡單講就是將本來直接連結的PS4和電視的一組HDMI端子,變成分接到處理器盒子,而VR眼罩的HDMI和AUX雙插頭,則連接到處理器盒子。只係駁完機線材一大堆,大家要諗計整理一下喇。

玩PS VR毋須劇烈動作,安坐沙發即可。前提是僅需要騰出一個長3米、寬1.9米的遊玩空間,然後讓攝影鏡頭設置於跟玩家視點同一水平,能正面感測玩家的臉孔便OK,玩家亦可按手掣Home鍵重新調校位置。

實際試過玩《DRIVECLUB VR》,模擬車廂內駕駛感覺的確幾逼真,轉向時的方向感,甚至連炒車都疑幻似真,可惜眼罩內遊戲畫面解析度不算細緻。至於換成玩非VR遊戲時,畫面會自動設定成163吋,可以自私打機,同樣除了解析度不足外,整體感覺都算唔錯。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!