掃呢頁CODE去手機

2016年10月11日 星期二

退出娛樂圈? 吳若希出post︰你們會等我嗎 __,吳若希,

退出娛樂圈? 吳若希出post︰你們會等我嗎

娛樂圈是非多,但是非多中之多,吳若希應該係其中一個,今年最令人記得嘅新聞,應該係佢7月頭高調認戀澳門闊少Alex Ho,事隔兩個月就高調嗌分手。

靜咗一排,昨日見佢update Instagra

退出娛樂圈? 吳若希出post︰你們會等我嗎娛樂圈是非多,但是非多中之多,吳若希應該係其中一個,今年最令人記得嘅新聞,應該係佢7月頭高調認戀澳門闊少AlexHo,事隔兩個月就高調嗌分手。靜咗一排,昨日見佢updateInstagram,留言話:「有時在一個環境呆到累了,就要給自己一個新的挑戰,親愛的豬們,我想休息一段時間,發展自己另外的工作,你們會支持我嗎?你們會等我嗎?」累了?新挑戰?休息??另 ...


m,留言話:「有時在一個環境呆到累了,就要給自己一個新的挑戰,親愛的豬們,我想休息一段時間,發展自己另外的工作,你們會支持我嗎?你們會等我嗎?」

累了?

新挑戰?

休息??

另外嘅工作?

等?!

咩事呢?講到好似想退出娛樂圈,要另覓出路咁。

吳若希乜都冇再講,一味吊班fans癮,有好多fans都死忠力撐,話等幾耐都等佢,亦有人開口問吳若希到底轉咩工。

幾時開估啫,吳小姐?


鍾意就快D Share啦!