掃呢頁CODE去手機

2016年10月7日 星期五

「嫩版阿Sa」梁芷靜三點式教你keep弗 __,阿Sa,蔡卓妍,

Dewi有「嫩版阿Sa」之稱。笑容甜美的模特兒梁芷靜(Dewi)有「嫩版阿Sa」之稱,愛笑的Dewi擇偶首選幽默男,要對方經常引她笑。她又搞笑自認「醋底女友」,最嬲另一半多女埋身,因此不會揀靚仔!年僅20歲的模特兒梁芷靜擁有燦爛甜美笑容,與女星蔡卓妍(阿Sa)有幾分相似,因而獲封「嫩版阿Sa」!向來深閨的Dewi,破例穿三點式到沙灘與陽光玩遊戲,大晒青春本錢!學打Golf減肚腩Dewi平日愛留在家 ...


Dewi有「嫩版阿Sa」之稱。

笑容甜美的模特兒梁芷靜(Dewi)有「嫩版阿Sa」之稱,愛笑的Dewi擇偶首選幽默男,要對方經常引她笑。她又搞笑自認「醋底女友」,最嬲另一半多女埋身,因此不會揀靚仔!

年僅20歲的模特兒梁芷靜擁有燦爛甜美笑容,與女星蔡卓妍(阿Sa)有幾分相似,因而獲封「嫩版阿Sa」!向來深閨的Dewi,破例穿三點式到沙灘與陽光玩遊戲,大晒青春本錢!

學打Golf減肚腩

Dewi平日愛留在家中睇愛情小說及搞笑漫畫,自認懶精的她勁怕出汗,但近日卻愛上打高爾夫球:「打Golf感覺幾斯文,又係全身運動,幾啱我性格。(平時點Keep Fit?)我的確唔係太運動,盡量飲食方面注意多啲,少食澱粉質,同埋臨瞓前唔好食咁多。依家身材未係最Fit,仲有少少肚腩仔,我畀自己七分。」

Dewi最滿意自己又瘦又長的美腿,平時會花不少時間護理及按摩。擁B Cup上圍的她,自言尚有進步空間:「想再豐腴少少,目標由B升到C,會飲多啲木瓜奶同按摩多啲,希望仲有得發育(隆胸?)唔反對人咁做,但我唔會,一來怕痛,二來想自然啲。」

幽默風趣至啱心

愛笑的Dewi是不少男士喜愛的類型,直認身邊不乏追求者,但其擇偶條件最重要有幽默感:「外表合眼緣就OK,身高同我一樣高就得,最緊要係幽默,會成日講笑話引我笑!」Dewi又笑認是醋埕,若男友是女人湯圓,會妒忌嬲爆:「唔接受男友花心,就算佢冇主動撩女仔,如果佢異性緣太好,多女仔圍住佢,我都會唔開心,所以揀男友真係唔使咁靚仔,太靚仔我又高攀唔起!」

Profile

梁芷靜(Dewi)

年齡:20歲

身高:1米66

三圍:32B、24、34

簡歷:有四年兼職模特兒經驗,曾拍攝沐浴露、藥房、燕窩及礦泉水等廣告


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!