掃呢頁CODE去手機

2016年10月19日 星期三

【突然爆seed】斥洪欣多年抺黑 莫少聰:當年的事,真的錯都在我嗎? __,洪欣,莫少聰,

55歲嘅莫少聰啱啱承認同結婚五年嘅孫雲玲離婚,離婚後女兒由莫少聰照顧。莫少聰今日做突然喺微博留言爆seed鬧人,不過今次佢唔係鬧前妻孫雲玲,而係舊愛,亦即係當年同佢生仔嘅洪欣。當年即係2000年洪欣未婚懷孕,而莫少聰當時唔肯認阿仔同唔願結婚。多年嚟莫少聰都冇解釋過原因。而今次莫少聰都係冇透露箇中原因,只係怒轟話洪欣多年嚟抺黑,佢貼咗張寫住「求放過」嘅相片,之後留言話:「感情的事,大概是當局者迷,旁 ...




其他影片:>>






55歲嘅莫少聰啱啱承認同結婚五年嘅孫雲玲離婚,離婚後女兒由莫少聰照顧。莫少聰今日做突然喺微博留言爆seed鬧人,不過今次佢唔係鬧前妻孫雲玲,而係舊愛,亦即係當年同佢生仔嘅洪欣。當年即係2000年洪欣未婚懷孕,而莫少聰當時唔肯認阿仔同唔願結婚。多年嚟莫少聰都冇解釋過原因。而今次莫少聰都係冇透露箇中原因,只係怒轟話洪欣多年嚟抺黑,佢貼咗張寫住「求放過」嘅相片,之後留言話:「感情的事,大概是當局者迷,旁觀者更迷。愛與不愛,終究都是愛過的。愛的時候,狠狠愛用力愛,不愛的時候,就算無心祝福,也不妨做最熟悉的陌生人。」不過呢啲都唔係重點。之後莫少聰仲話:「無論如何,不要以愛的名義互相傷害,這麼多年了,我做任何事情都能見到你的人追在後面潑髒水(抺黑),我離婚被你罵,撫養女兒被你罵,連做公益也要被你罵。洪欣,請你捫心自問,當年的事,真的錯都在我嗎?我沉默不代表我不敢說,為了兒子,希望不要再有下一次。」佢仲tag埋洪欣o添!

莫少聰今日罕有喺微博留言,怒轟洪欣! 洪欣當年同莫少聰生咗個仔,但係一直都冇承認呢段關係。
同洪欣分手後,莫少聰雖有新戀情,但係都離婚收場。 洪欣被數多年嚟一直力數莫少聰。

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!