掃呢頁CODE去手機

2016年10月6日 星期四

同老公分居 失踪玉女黎明詩 轉性拖 TB住埋 [壹週刊 - 1387] __,黎明詩,M1,

已經五張的黎明詩,與密友Kelly出雙入對,今年中兩個孖住去睇關淑怡個唱,她倆在朋友圈是公開的一對。探熱針同老公分居 失踪玉女黎明詩 轉性拖TB住埋近年不少八十、九十年代歌手均被出土,復出開騷甚至錄歌出碟,但玉女歌手黎明詩則堅拒再踏出幕前。九八年收山嫁人,到○四年同老公分居的她,已轉性與一名有米TB共賦同居。有人照顧,晚晚蒲,唔使做!轉做保險數九十年代玉女,掌門人周慧敏無人能及,而一度同鄭秀文硬撼 ...


已經五張的黎明詩,與密友 Kelly出雙入對,今年中兩個孖住去睇關淑怡個唱,她倆在朋友圈是公開的一對。

探熱針

同老公分居 失踪玉女黎明詩 轉性拖 TB住埋

近年不少八十、九十年代歌手均被出土,復出開騷甚至錄歌出碟,但玉女歌手黎明詩則堅拒再踏出幕前。九八年收山嫁人,到○四年同老公分居的她,已轉性與一名有米 TB共賦同居。有人照顧,晚晚蒲,唔使做!

轉做保險

數九十年代玉女,掌門人周慧敏無人能及,而一度同鄭秀文硬撼的黎明詩,當時亦是宅男女神。長髮兔仔牙,走清純日本風的她,只出了幾張唱片後下嫁銀行高層 Eric Fung,便離開娛樂圈;其時試過轉行做保險,但老公搵到,黎明詩索性專心做闊太。

好景不常,婚姻關係維持了六年,二人於○四年分居。回復單身後,黎明詩不乏追求者,其中有本事打動她芳心的,包括一位 TB密友。

「 Stephanie(黎明詩)以前讀女校,中學時期都有女仔追過佢!佢同老公冇小朋友,大家亦一直冇正式辦離婚手續,之後 Stephanie都係同女仔玩,呢幾年仲同個叫 Kelly嘅 TB一齊, Kelly係《沒女》主持 Queenie Chan嘅生意 partner,都識好多圈中人。」知情人說。

當年影水著,似足日本妹的她性感得嚟不失清純,換轉今日就係宅男女神。

98年下嫁銀行家 Eric Fung,但婚姻於 04年已觸礁,有指兩人至今未正式辦理離婚手續。

2/10

上週日晚,黎明詩孖同性密友 Kelly在尖沙咀出席飯局,從商的 Kelly,照顧黎明詩無微不至。

當晚由七點玩到凌晨三點,走時仲拖住密友 Kelly上車,之後一同返九龍塘「愛巢」。

先拖後繑

已經五十歲的黎明詩仍喜愛夜蒲。本週日(十月二日),她與密友 Kelly約埋大班朋友到尖沙咀晚飯直落;雖然已是五張熟女,但身形冇大變,算 keep得不錯。

席間, Kelly十足男主人,熱烈招呼在場友人,表現主動。玩到半夜兩點終於散 band,步出餐廳時,黎明詩跟 Kelly有默契地保持一定距離;但見街上途人不多,加上 Kelly飲咗唔少,黎明詩愈行愈埋,落斜路時更細心拖住,之後二人索性繑住行。

今年黎明詩五十歲生日,密友 Kelly為佢炮製易服派對,要女扮男裝。

為給生日的黎明詩驚喜,捧住蛋糕的密友 Kelly,秘密請來兔女郎與她齊跳辣舞助興。

與 Kelly一起前, 06年曾偕「前度」 TB去活動。

07年與「前度」 TB睇草蜢演唱會。

黎明詩同老公甜蜜過,但離異後令她不再相信男人。

關係公開

事實上,二人的親密關係在朋友圈中並非秘密,黎明詩今年生日, Kelly為「女友」舉行易服派對,全場女賓穿上男裝、畫鬚上陣, Kelly更刻意請了一位性感兔女郎到場助興,席上,黎明詩被兔女郎磨爆,氣氛㷫烚烚。

「 Stephanie爸爸係粵劇老倌黎家寶,家境唔錯,屋企人已經去晒英國,加上佢都一把年紀,冇乜包袱。佢同 Kelly而家一齊住喺畢架山,有人照顧供養, Stephanie根本唔使做,除咗去蒲,佢就約唔同朋友,邊個得閒就搵邊個,真係 hea過!」知情人說。

當年以歌手身份影水著,唔只破格,仲索到爆。

蒲足廿幾年的她,當年蒲腳有已故的梅艷芳及杜貞貞、上山詩鈉等。

07年黎明詩露前露後性感出席一個公開活動後,生活變得低調。

直到現在,她依然一星期落幾晚酒吧玩,蒲性不改。

華裔小姐冠軍

在英國讀書期間,黎明詩與胞妹黎杏心齊齊參選當地華裔小姐,結果兩姊妹一起當選,黎明詩獲冠軍,妹妹攞亞軍。

回港後,做過 model,之後拍過由惠英紅、吳君如、陳雅倫及柏安妮等掛帥的電影《霸王花》及《四大家族之龍虎兄弟》等, 91年轉戰樂壇,胞妹黎杏心則專心於設計工作。

加入樂壇後,黎明詩被唱片公司塑造成清純玉女,但骨子裡她性格開放又玩得,是蒲精一個。雖然扮玉女,但又破格影泳衣照,更不時以性感背心晒事業線出席活動。

據稱黎明詩父親是粵劇界老行尊黎家寶,家境富裕,有事業線的她冇事業心; 98年婚後淡出,做過一陣子保險後,全情吃喝玩樂。

當年她與妹妹黎杏心,以靚絕姊妹花姿態齊齊選美兼攞獎。

88年,黎明詩(右一)以新人姿態拍住陳雅倫、吳君如等主演的電影《霸王花》。

由廿幾歲蒲到五張的黎明詩,飲酒多,身形有些浮腫。

劈得又吹得的她,當晚由室內玩到室外。

同鄭秀文撞歌

91年加入樂壇的黎明詩,因為眼大大有爆牙似㗎妹,曾被當時四大唱片公司之一的 EMI力捧,其時,同公司新人還有港姐李美鳳。出道頭炮已有成績,在港台十大文金曲頒獎禮的「最有前途新人獎中」,跟出名唱得的韋綺姍同奪銅獎,同屆銀獎是劉錫明,金獎則是由台灣紅到返香港的郭富城。

黎明詩 hit歌唔多,其中有《 Goodbye My Love》、《停不了的愛》, 93年有首改編自日本歌的《敢恨敢愛》,跟鄭秀文的《衝動點唱》鬧出雙胞胎,論人氣及成績,黎明詩當時實在不及鄭秀文, 94年出完最後一張唱片,便冇再留低。

當年她跟同期的韋綺姍同奪港台新人銅獎。

當年跟吳國敬同屬 EMI旗下。

直變攣

圈中不少女星受情傷後,覺得男人靠唔住,轉揀同性做避風港,由直變攣。

關菊英

82年閃嫁黎小田,但二人婚姻僅維持兩年。 06年被發現戀上已故「公仔麵大王」周文軒姪女周偉利 Wille, 09年大方公開關係,並坦言視對方為終身伴侶。

金燕玲

先後經歷過兩段婚姻, 81年與采蝶軒老闆梁廷斌離婚後, 89年再嫁老外並育有一女,可惜仍是離婚收場。其後搭上密友蘇施黃,同性情侶關係十分坦蕩蕩。

陳梅馨

過氣女星陳梅馨,試過被前度溫兆倫公開追 14萬情債,又介入過「黑仔」姜皓文婚姻,感情飽歷風霜。三年前轉軚,與有米 TB Michelle同居。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!