掃呢頁CODE去手機

2016年10月3日 星期一

楊怡羅仲謙結婚:馬浚偉睇住阿妹楊怡出嫁:好Touching! __,馬浚偉,羅仲謙,楊怡,

馬浚偉話成個婚宴都好感人。羅仲謙和楊怡的婚宴上,大班無綫幕後人員齊齊向一對新人敬酒,場面熱鬧,形同一班無綫人的聚會一樣,相當難得,而新娘子楊怡為答謝一班與她經常合作的幕後,都開懷地乾杯回禮!而與楊怡以「阿哥」、「阿妹」相稱的馬浚偉,到賀完「阿妹」婚宴後,約晚上10:55離開,他表示:「今晚飲宴好開心,好感人,佢哋多謝雙方家長時場面都好感動,親情就係最感動,好SWEET﹑好浪漫,我以『大舅』身份到賀 ...




其他影片:>>






馬浚偉話成個婚宴都好感人。

羅仲謙和楊怡的婚宴上,大班無綫幕後人員齊齊向一對新人敬酒,場面熱鬧,形同一班無綫人的聚會一樣,相當難得,而新娘子楊怡為答謝一班與她經常合作的幕後,都開懷地乾杯回禮!

而與楊怡以「阿哥」、「阿妹」相稱的馬浚偉,到賀完「阿妹」婚宴後,約晚上10:55離開,他表示:「今晚飲宴好開心,好感人,佢哋多謝雙方家長時場面都好感動,親情就係最感動,好SWEET﹑好浪漫,我以『大舅』身份到賀當然感動同一對新人影相時都排晒隊,我到敬酒時先影番,場面真係好Touching,不過我冇喊,睇住佢(楊怡)大,佢畢業後(訓練班)第一首MV都係同我拍,佢大個女喇!(所以大手筆送金豬?)一早應承咗嘅!佢都估唔到咁大!其實係三隻中有九隻小豬在內。(寓意生九個小朋友?)生到又冇所謂呀!盡量生佢戴金豬都咁靚咁高貴,見佢媽媽都好開心。(有冇飲酒?)冇乜,自己唔飲,我範圍內都冇乜人飲,一對新人都冇乜飲!反而場面好似大班TVB同事聚舊咁囉!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!