網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年10月4日 星期二

【終於得閒Update】楊怡晒婚照多謝祝福 __,楊怡,

楊怡婚前婚後都咁忙,呢日終於有時間update微博多謝大家祝福!新婚夫妻羅仲謙同楊怡喺前日(2日)拉埋天窗,擺酒當晚可謂星光熠熠,陣容勁過台慶,去唔到飲嘅朋友都喺網上向兩人送祝福!而一對新人連日嚟都忙過不停,仲攰到冇時間洞房,不過阿怡終於喺今日凌晨更新微博,再次多謝各位嘅祝賀!楊怡上載咗一張較早前影嘅婚照,謙謙仲開心到飛起,佢留言:「人生另一頁的開始,感謝大家的蒞臨,令我們的婚禮生色不少。抱歉未能 ...




其他影片:>>






楊怡婚前婚後都咁忙,呢日終於有時間update微博多謝大家祝福!

新婚夫妻羅仲謙同楊怡喺前日(2日)拉埋天窗,擺酒當晚可謂星光熠熠,陣容勁過台慶,去唔到飲嘅朋友都喺網上向兩人送祝福!而一對新人連日嚟都忙過不停,仲攰到冇時間洞房,不過阿怡終於喺今日凌晨更新微博,再次多謝各位嘅祝賀!

楊怡上載咗一張較早前影嘅婚照,謙謙仲開心到飛起,佢留言:「人生另一頁的開始,感謝大家的蒞臨,令我們的婚禮生色不少。抱歉未能逐一跟你們拍照道謝,但你們的祝福我們已收到了。衷心感謝並祝願每位幸福、快樂。再一次感謝各位親朋好友️️Cheers!」

另外,原來兩人送畀來賓嘅小禮物好有意思㗎!佢哋特別訂製永生花盒朱古力,而永生花同中間嘅鋯石代表住兩人「感情永恒不變」!唔少網民都祝福兩人早生貴子、新婚快樂咁話!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!