掃呢頁CODE去手機

2016年10月17日 星期一

【果然好戲】吳岱融拍劇鬧李佳芯臭X:我收斂咗㗎喇 __,吳岱融,李佳芯,

【果然好戲】吳岱融拍劇鬧李佳芯臭X:我收斂咗㗎喇86,818建立時間(HKT):101617:01適中字型較大字型一班無綫演員包括蕭正楠、田蕊妮、陳凱琳(Grace)、吳岱融、阮兆祥等人噚今日喺商場為劇集《巨輪II》進行宣傳,近日人氣高企嘅「獸父」岱融哥同「女兒」Grace現身時,有觀眾大嗌岱融哥角色名「高天鷲」。岱融哥咁受歡迎,原因係佢喺套劇入面演技實在太出眾,無論係佢個急色樣定係鬧人個時嘅嬲樣 ...


【果然好戲】吳岱融拍劇鬧李佳芯臭X:我收斂咗㗎喇

86,818
建立時間 (HKT): 1016 17:01

一班無綫演員包括蕭正楠、田蕊妮、陳凱琳(Grace)、吳岱融、阮兆祥等人噚今日喺商場為劇集《巨輪II》進行宣傳,近日人氣高企嘅「獸父」岱融哥同「女兒」Grace現身時,有觀眾大嗌岱融哥角色名「高天鷲」。岱融哥咁受歡迎,原因係佢喺套劇入面演技實在太出眾,無論係佢個急色樣定係鬧人個時嘅嬲樣,都俾網民大讚。咁太太睇完有咩反應先?岱融哥就話太太讚佢好戲,記者話好多網民都話「強姦」戲唔到肉,岱融哥表示唔可以去太盡,因為會俾人鬧。講到岱融哥用「臭X」來鬧李佳芯,佢話本身都唔想講,但係唔講又唔係嗰回事,所以自己演繹時都收斂咗。講到鄭嘉穎讚Grace做得不錯,Grace就話自己盡力入戲,提到未來奶奶指佢咁快要拍呢啲戲,Grace就話一齊食飯時未來奶奶用擔心嘅眼神望住話佢拍呢啲戲好辛苦,佢就將個波交番俾嘉穎,話角色有大發揮係好事。

吳岱融話對《巨輪II》中嘅強姦戲冇咩感覺。 岱融哥仲話自己鬧李佳芯臭雞嘅時候已經收歛咗。
陳凱琳話未來奶奶擔心自己咁快就要拍強姦戲。
《巨輪II》劇照(TVB圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!