掃呢頁CODE去手機

2016年11月2日 星期三

鍾嘉欣:【時薪10萬】鍾嘉欣旋風襲港 穩袋20萬 __,嘉欣,李嘉欣,鍾嘉欣,

嘉欣BB留港呢43粒鐘,開工2粒鐘,咁就袋咗20萬喇!今年2月與拍拖10個月的脊醫JeremyLeung於溫哥華奉子成婚的鍾嘉欣,於8月時更誕下女兒Kelly,成為人妻兼人母仍有價有巿,她今天遠從加國返港,準備出席明晚於中環舉行的品牌活動。旋風襲港吸金據知嘉欣今次出席之活動酬勞高達20萬,以她今趟從今早6時30分到港至星期四凌晨1時離港計算,共逗留43小時,而當中只花2小時完成明晚的活動,絕對是旋 ...


嘉欣BB留港呢43粒鐘,開工2粒鐘,咁就袋咗20萬喇!

今年2月與拍拖10個月的脊醫Jeremy Leung於溫哥華奉子成婚的鍾嘉欣,於8月時更誕下女兒Kelly,成為人妻兼人母仍有價有巿,她今天遠從加國返港,準備出席明晚於中環舉行的品牌活動。

旋風襲港吸金

據知嘉欣今次出席之活動酬勞高達20萬,以她今趟從今早6時30分到港至星期四凌晨1時離港計算,共逗留43小時,而當中只花2小時完成明晚的活動,絕對是旋風式襲港搵真銀!對向來精打細算的嘉欣而言,今次時薪高達10萬,又可順道返港探望親朋,效益甚高,難怪她肯掉低只得兩個多月大的囡囡Kelly和新婚不久的老公Jeremy在加國,回港挖金!

姊妹排隊等見面

而姊妹之一的王君馨得知嘉欣尚未收身,她表示:「最緊要健康!」而岑麗香則在電話訪問謂:「我今天有工作,暫未有時間過去見佢,睇吓係咪可以安排時間見嘉欣!(佢未收身喎,教佢點減肥?)我都未見到佢,可能好索呢!收身唔急啦,慢慢做運動,自然收身最好,最緊要健康!」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!