掃呢頁CODE去手機

2016年11月19日 星期六

胡諾言:陳琪坐月辛苦到暈 爆囝囝未滿月重11磅 __,陳琪,胡諾言,

未滿月就重11磅,澔錕都幾重磅吓!藝人胡諾言與太太陳琪早前誕下金叵羅,並找來著名堪輿學家李居明為囝囝取名「胡澔錕」。剛坐完月的陳琪接受《東網》訪問時,以辛苦到暈來形容坐月階段,她謂:「以為生到第三個,好多嘢都已經得心應手,點知又唔係,阿B每兩個鐘就食一次奶,搞到我辛苦之餘,連老公都冇得瞓,所以佢未滿月都已經11磅,睇醫生都有問係咪屬於超重,好在醫生話最多係大B,未到超重嘅。」極速收身陳琪更指每日忙 ...




其他影片:>>






未滿月就重11磅,澔錕都幾重磅吓!

藝人胡諾言與太太陳琪早前誕下金叵羅,並找來著名堪輿學家李居明為囝囝取名「胡澔錕」。剛坐完月的陳琪接受《東網》訪問時,以辛苦到暈來形容坐月階段,她謂:「以為生到第三個,好多嘢都已經得心應手,點知又唔係,阿B每兩個鐘就食一次奶,搞到我辛苦之餘,連老公都冇得瞓,所以佢未滿月都已經11磅,睇醫生都有問係咪屬於超重,好在醫生話最多係大B,未到超重嘅。」

極速收身

陳琪更指每日忙得不可開交,故體重已不自覺回復產前水平。問到兩個囡囡是否很開心?陳琪笑謂:「梗係開心,成日借頭借路走埋去錫細佬,同埋細佬咁細唔識爭玩具,所以家姐會覺得佢好可愛。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!