掃呢頁CODE去手機

2016年11月3日 星期四

黃宗澤好入戲 《幕後玩家》真人演繹 [壹週刊 - 1391] __,幕後玩家,黃宗澤,M1,

成枱有男有女、Bosco忙住做PR之餘,依然高度戒備,不時四圍𥄫有冇食客偷影自己。同你吟一吟黃宗澤好入戲 《幕後玩家》真人演繹大台新劇《幕後玩家》俾網友鬧劇情堅•離地,真正嘅PR亦都藐佢哋亂噏廿四,破壞形象,負評當宣傳,好過無人講!套劇出咗街幾日,八珍撞到男主角黃宗澤喺尖沙咀同朋友食串燒飯慶祝生日,都唔知係咪拍劇太入戲,Bosco成晚PR上身,不停幫成枱人夾食物、斟酒,又周不時搞氣氛夾攻灌壽星飲酒 ...


成枱有男有女、 Bosco忙住做 PR之餘,依然高度戒備,不時四圍𥄫有冇食客偷影自己。

同你吟一吟

黃宗澤好入戲 《幕後玩家》真人演繹

大台新劇《幕後玩家》俾網友鬧劇情堅•離地,真正嘅 PR亦都藐佢哋亂噏廿四,破壞形象,負評當宣傳,好過無人講!

套劇出咗街幾日,八珍撞到男主角黃宗澤喺尖沙咀同朋友食串燒飯慶祝生日,都唔知係咪拍劇太入戲, Bosco成晚 PR上身,不停幫成枱人夾食物、斟酒,又周不時搞氣氛夾攻灌壽星飲酒,凌晨一點未夠,成枱人醉晒,得 Bosco仲清醒提早一支公閃人,唔通仲要趕下場?

灌醉成枱朋友後,自己都飲到腳步浮浮嘅 Bosco自己就提前閃人。

《幕後玩家》以蕭正楠同黃翠如情侶檔演出作宣傳賣點之一,但堅離地嘅劇情一早將兩人風頭蓋過!

日前劇集演員圍埋食飯睇首播,但男主角之一的 Bosco未有蒲頭。

撰文:八珍


鍾意就快D Share啦!