掃呢頁CODE去手機

2016年11月3日 星期四

有車唔坐 孫佳君行路消脂 [壹週刊 - 1391] __,孫佳君,M1,

有心同兩個仔行路做運動嘅孫佳君,見鋪頭減價就入去打個圈,望吓當買咗。同你吟一吟有車唔坐 孫佳君行路消脂前面嗰版嘅三嫂仔大女大,他他條條;冇結婚,但同前度生咗兩個仔嘅孫佳君,大嘅12歲,細嘅先8歲,仲有排歎!同法廚男友分手後,孫佳君花多咗時間喺兩個仔身上,早個禮拜,三母子又一齊出街,喺中環由Zara睇到Topshop,齋睇唔買。是日T恤短褲波鞋,全副行路裝備嘅孫佳君,喺皇后大道中人多車多地方,唔係搭 ...


有心同兩個仔行路做運動嘅孫佳君,見鋪頭減價就入去打個圈,望吓當買咗。

同你吟一吟

有車唔坐 孫佳君行路消脂

前面嗰版嘅三嫂仔大女大,他他條條;冇結婚,但同前度生咗兩個仔嘅孫佳君,大嘅 12歲,細嘅先 8歲,仲有排歎!

同法廚男友分手後,孫佳君花多咗時間喺兩個仔身上,早個禮拜,三母子又一齊出街,喺中環由 Zara睇到 Topshop,齋睇唔買。是日 T恤短褲波鞋,全副行路裝備嘅孫佳君,喺皇后大道中人多車多地方,唔係搭住大仔膊頭就拖住細仔隻手,慌死走失!

之後三母子經石板街行上去荷李活道,有番咁上下噸位嘅大仔,行行吓竟然要坐响地下回氣。難怪孫佳君有司機車唔用,捉兩個仔周圍行,大家一齊行路消脂。

同孫佳君咁高嘅大仔,不單肚腩隊晒出嚟,上斜行樓梯仲要坐低回氣,難怪媽咪要你行多啲路,減重啦。

單親湊兩子,孫佳君搭一個拖一個。

撰文︰八珍


鍾意就快D Share啦!