掃呢頁CODE去手機

2016年11月17日 星期四

移花接木屈拍網片 俾人叫去接客 袁嘉敏:大胸唔代表係妓女! [壹週刊 - 1393] __,袁嘉敏,M1,

身材堅挺,袁嘉敏指個胸型係天生!又話阿媽同樣係大胸細腰。娛頭移花接木屈拍網片 俾人叫去接客 袁嘉敏:大胸唔代表係妓女!一脫成名的袁嘉敏,唔介意賣性感,甚或成為男人幻想對象,不過,對近日有被指是她的激情慾照流出,她反應極大。「個女人唔係我!胸大唔代表要做妓女,做不道德嘅嘢!要做十年前已經做咗,使乜入行做演員,每星期拖個喼返內地做嘢咁辛苦!」胸大腰幼,天生有本錢的袁嘉敏自訂底線,屈佢辱佢,勢係假!無法 ...


身材堅挺,袁嘉敏指個胸型係天生!又話阿媽同樣係大胸細腰。

娛頭

移花接木屈拍網片 俾人叫去接客 袁嘉敏:大胸唔代表係妓女!

一脫成名的袁嘉敏,唔介意賣性感,甚或成為男人幻想對象,不過,對近日有被指是她的激情慾照流出,她反應極大。「個女人唔係我!胸大唔代表要做妓女,做不道德嘅嘢!要做十年前已經做咗,使乜入行做演員,每星期拖個喼返內地做嘢咁辛苦!」胸大腰幼,天生有本錢的袁嘉敏自訂底線,屈佢辱佢,勢係假!

無法無天

拍完《鴨王》後,這兩年袁嘉敏密返內地登台,大小通吃。早前,她接拍了一部內地網絡電影,但事後卻有批直指是袁嘉敏的激情慾照流出,激到她扎扎跳,要搵律師追究。

「我只係拍咗一日戲,合約都寫明唔會拍大膽場面!我完全唔知有呢啲色情戲,佢哋搵個女人拍完就話係我!真係無法無天!

「如果個女人做得唔好,睇咗嘅人會以為真係我,會話連床戲都唔好搵袁嘉敏拍!佢做得好硬,我好無辜,點解我要承擔呢啲責任!對我好唔公平!」袁嘉敏不忿說。

袁嘉敏竟然話食全脂乳酪可抗地心吸力!你信嗎?

今年九月初,因病入院的袁嘉敏,領悟到要趁後生多影靚相,性感亦無妨!

袁嘉敏攞出微信,力證自己無接床戲。

差不多每個週五、六,袁嘉敏都搭港鐵再轉飛內地工作,孭住大袋又拖喼,自己一個搞掂!

客串內地網片只穿低胸裙,卻被電影公司擺上枱,將激烈床戲女角當成是她去宣傳。

去年接拍一部內地懸疑片,要塗深膚色扮村姑,冇得扮靚!

同網民鬧交

令袁嘉敏更加困擾的,還包括經常被網民惡搞,將貌似她的女人床照 po上網,指她做不道德交易。

「已經試過六、七次,將啲有把長曲髮嘅女人就話係我,網上啲人成日話我有做不道德交易,連我助手都好嬲,試過為咗我同網民鬧交,因為佢個個星期同我拖住個篋返內地跑,知我好辛苦,助手幫咗我一年,已經老咗好多,成頭白髮。

「我每收一筆錢,都係正正常常,點解個胸大啲,就要做不道德嘅嘢!胸大唔代表係妓女,如果我要做,十年前已經做咗,唔使咁辛苦!」袁嘉敏愈講愈㷫。

拍戲拍劇,都冇機會演靚女的袁嘉敏,計劃出網上寫真,晒自己自然靚樣喎!

不停被問價

八年前選美入行,到拍《鴨王》才廣為人識。

天生有本錢,即使袁嘉敏劃出界線,堅持不逾半步,但至今仍被不停問價。

「出去睇得多,我都見過一啲真係做妓女嘅!其實好容易知道,佢哋全身名牌,加埋隨時三、四十萬,普通一份人工唔會搵到!啲女仔唔使做嘢,成日周遊列國,住頂級酒店,去最貴地方;我做演員,出嚟都係 T恤牛仔褲!」

至今仍不停被問價,袁嘉敏都毫無興趣!

袁嘉敏說,就算自己一再表明對「賺快錢」冇興趣,但那些所謂中間人,仍對她咬住唔放。

「係好纏擾!啲人最初係扮傾 job,之後會話你明嘅,你明嘅!我話我唔明,我做嘢一定要白紙黑字簽合約,一定唔會唔簽合約,就同助手上去(返內地)!一講到要簽約,佢哋就會話唔方便,話到時我上到去,就會有人嚟接我!

「呢個社會變得好歪曲,點解一定要賺快錢?成身名牌,我唔覺呢啲係幸福!」

阿媽大胸腰幼

賺每一蚊返嚟都見得光的袁嘉敏,堅挺 D奶同樣令她感到自豪。

「我唔鍾意托,胸圍都係冇墊嘅!我阿媽同我一樣,都係大胸,細腰大 pat pat,所以你見我去首映,從來唔會同阿媽出嚟,因為個畫面會好好笑!啲人一定會講佢個胸!」

有身材唔好嘥,稍後袁嘉敏打算出網上寫真。

「我拍嘅電影、電視劇都要我扮醜,《鴨王》要扮大年紀嘅怨婦,之前拍咗一部內地電影,又係扮村姑,連粉底都要搽深色嘅!所以真係好想影輯靚相,俾人睇到自己自然靚一面!」

《鴨王》之後,陸續有不少片商搵袁嘉敏再剝,但她對再拍三級片,態度非常謹慎。

「可能拍《鴨王》經歷唔係咁開心,試造型喊,開工第一日又喊,再拍呢類戲都要傾清楚!之前都有一部戲想我裸露同講粗口,係笑片嚟,但我覺得無乜需要,如果純粹要觀眾得啖笑,點解我要剝衫呢,太有為而為啦。」袁嘉敏說。

《鴨王》演大自己十幾年嘅怨婦,坦言照鏡都唔認得自己,開親工都喊。

同鬼佬前度拍拖半年,經常車輪嘴。

幫港台拍劇,演走水貨阿姐,打扮師奶。

身材累事

擁有 34D驕人身材的袁嘉敏,經常被傳以不道德交易賺錢,就連電影公司,亦要移花接木,借袁嘉敏的 body做宣傳,屈得就屈,令她十分困擾。

淫照風波

去年,有多張女子口交照於網上流出,相中女子全裸伏床上為男子口交,相當淫穢,網民瘋傳話似袁嘉敏。事隔大半年,再提起此事,袁嘉敏都好大反應。

誤導宣傳

於內地網絡電影《深夜咖啡館之失踪少女》中,客串飾演公司小職員的袁嘉敏,要以性感 look打扮色誘拍檔「細龜」黃一山,豈料袁嘉敏卻被電影公司擺上枱,將片中一場性愛場口的女角當成袁嘉敏,刻意造假誤導。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!