掃呢頁CODE去手機

2016年11月14日 星期一

林嘉欣招牌笑容 少女味15年冇褪色 __,嘉欣,李嘉欣,林嘉欣,鍾嘉欣,

林嘉欣招牌笑容 少女味15年冇褪色

林嘉欣02年第一套電影,就同張學友拍住上,演咗套《男人四十》,憑住呢佢個份獨特嘅甜美笑容,演一位17嘅學生,贏晒香港金像獎同台灣金馬獎嘅最住新演員同最佳女配角,當年佢只係23歲。

轉眼間林嘉欣已經38歲,

林嘉欣招牌笑容 少女味15年冇褪色林嘉欣02年第一套電影,就同張學友拍住上,演咗套《男人四十》,憑住呢佢個份獨特嘅甜美笑容,演一位17嘅學生,贏晒香港金像獎同台灣金馬獎嘅最住新演員同最佳女配角,當年佢只係23歲。轉眼間林嘉欣已經38歲,結咗婚生咗女,但呢一份純真嘅笑容,並冇褪色,仍然充滿少女味,好pure好天真,最佳例子就係今年佢再同張學友合作咗套《暗色天堂》,依然飾演嘅一位年青少女,就知佢kee ...


結咗婚生咗女,但呢一份純真嘅笑容,並冇褪色,仍然充滿少女味,好pure好天真,最佳例子就係今年佢再同張學友合作咗套《暗色天堂》,依然飾演嘅一位年青少女,就知佢keep得幾好。

講到佢嘅笑容,就要講下佢連帶嘅小動作--掩嘴,林嘉欣笑起上嚟,其實好顧儀態,每次都好自動波咁,都會用雙手掩嘴,就係呢一下,令佢笑得嚟不失大方,仲多咗幾分美態添。


鍾意就快D Share啦!