網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月30日 星期三

【獨家】沖繩秘嫁拍拖17年男友 33歲吳日言親證:我已經做咗人妻喇! __,吳日言,

繼周柏豪、天心、孫慧雪、Race之後,又有喜事喇!吳日言(Yan)同男友(Barry)愛情長跑17年,上個月27號終於跑到終點,仲手拖手去咗日本沖繩註冊結婚,認真恭喜!雖然Yan將消息密冚,但《蘋果》一樣收到消息,仲有讀者提供咗幾張,話喺沖繩座喜味城影結婚相嘅時候,咁啱撞到一樣都係影結婚相嘅Yan,而當時Yan見到疑似港人都眼望望,相當小心。而《蘋果》即刻打俾Yan求證,佢初初猛問記者點解咁問,然 ...




其他影片:>>






繼周柏豪、天心、孫慧雪、Race之後,又有喜事喇!吳日言(Yan)同男友(Barry)愛情長跑17年,上個月27號終於跑到終點,仲手拖手去咗日本沖繩註冊結婚,認真恭喜!雖然Yan將消息密冚,但《蘋果》一樣收到消息,仲有讀者提供咗幾張,話喺沖繩座喜味城影結婚相嘅時候,咁啱撞到一樣都係影結婚相嘅Yan,而當時Yan見到疑似港人都眼望望,相當小心。而《蘋果》即刻打俾Yan求證,佢初初猛問記者點解咁問,然後都大方承認話:「我已經做咗人妻喇!」Yan又話,其實唔係刻意保密,只係想做好心理準備先宣佈,又講笑話本來想過咗農曆新年,逗多一年利是先至講。佢哈哈笑咁話:「其實男友今年1月已經求咗婚,一直保密冇同人講,今次去沖繩就安排咗幾個月,我哋係喺10月27日註冊嘅!」問到佢點解揀去沖繩結婚?Yan就話:「好鍾意呢個地方,八、九年前經過一啲教堂好靚,所以都有幻想喺呢度舉行。好多人都只係去行禮,但我自己喺埋嗰邊註冊。老公之前都有問我,話日本的婚姻法例無香港咁保障女姓嘅,問我介唔介意,咁我自己考慮過都冇所謂。」佢又話今次出席婚禮約有30人,全部係親戚同舊同學,因為大家朋友都係以前同學,圈中人反而一個都冇講,笑言:「初初仲諗住慳番農曆年封利是,睇怕o依家都冇得慳喇!」問Yan結婚當日有冇變喊包?佢話:「少少最尾同老公講,我以前未必係一個好好嘅女朋友,但將來會係一個好妻子,都忍唔住喊,同埋嗰日心情好緊張,因為自己真係要嫁人,行禮嗰時要爸爸將我頭紗擺好,然後挽住爸一齊行入去,自己出唔到聲,忍住唔喊。」

有讀者爆料指,喺沖繩座喜味城影結婚相時撞到吳日言都係影結婚相 (相片由讀者提供) (相片由讀者提供)
原來吳日言喺上個月27號去咗日本沖繩註冊結婚 佢仲請咗30位親戚朋友出席,不過就冇圈中人 真係好sweet!
吳日言仲忍唔住喊! 認真恭喜 吳日言老公凌晨貼相,兩口子度蜜月。 (Barry fb圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!