掃呢頁CODE去手機

2016年11月13日 星期日

服務無綫29年 麥長青感失望隨時離巢 __,無綫,麥包,麥長青,

麥長青12月就約滿喇,不過續約就仲傾緊…無綫藝人麥長青、朱智賢、馮盈盈及黎振燁等為慈善活動現身田灣邨作街頭募捐。麥長青「領隊」殺入屋邨各類商店,又向路過街坊及小朋友勸捐,連揸車路過司機亦唔放過,認真落力!事後他認真表示:「我細個家窮,成日受惠慈善機構,長大咗覺得要幫番有需要嘅人。(最受歡迎係你。)我經驗豐富啲,況且《街市遊樂團》受街坊歡迎嘛。」最唔捨得幕後人員談到下月約滿無綫,他直言仍在洽談中:「 ...




其他影片:>>






麥長青12月就約滿喇,不過續約就仲傾緊…

無綫藝人麥長青、朱智賢、馮盈盈及黎振燁等為慈善活動現身田灣邨作街頭募捐。麥長青「領隊」殺入屋邨各類商店,又向路過街坊及小朋友勸捐,連揸車路過司機亦唔放過,認真落力!事後他認真表示:「我細個家窮,成日受惠慈善機構,長大咗覺得要幫番有需要嘅人。(最受歡迎係你。)我經驗豐富啲,況且《街市遊樂團》受街坊歡迎嘛。」

最唔捨得幕後人員

談到下月約滿無綫,他直言仍在洽談中:「不過大家唔知大家講緊乜咁。我想趁自己仍然有體力、仲未變「鹹魚」前,諗緊係咪要做番啲自己想做嘅嘢。無間斷服務咗無綫29年,如果真係離開,最唔捨得幕後工作人員,大家陪住我經歷高低潮。」對於年初拍竣《愛.回家》後未有再入劇組,他直言感到失望及無奈:「我都唔知發生乜事㗎。」

朱智賢馮盈盈讚勸捐力強

朱智賢及馮盈盈指麥長青的勸捐力驚人,後者笑謂:「佢企喺路中心都搵人捐到錢,不過我哋第1站熱身啫,嚟緊會好啲嘅。」她又透露台慶夜會聯同歷屆26位港姐表演歌舞,目前正積極綵排。至於完成「天坑之旅」的朱智賢則表示自己返港後發現已練大膽,正考慮稍後或到澳洲試玩sky diving,且謂:「我哋成班女仔想去再挑戰獅子山,因為出發天坑前去過1次,當時嚇到好驚,依家再去應該好好多。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!