網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月16日 星期三

霆鋒做廚被潑冷水:每日畀人批評30次 __,霆鋒,謝霆鋒,

霆鋒話佢做廚試過畀人一日批評三十次,就係因為咁燃起咗佢嘅鬥志。霆鋒成為百年來首位獲得「米芝蓮之友」榮譽後,令瘋狂迷上烹飪的他萌「棄演籨廚」念頭,20年的演藝事業可能會轉去美食跑道,將全副心神投入他的「鋒味餐廳」;他曾說美食令他領略是要與人分享,更會為女友王菲炮製專屬美食。年僅36歲的謝霆鋒為美食付出不少心血及努力終得回報,日前獲世界美食權威米芝蓮指南認同,成為自1900年以來首位得個人「米芝蓮之友 ...




其他影片:>>






霆鋒話佢做廚試過畀人一日批評三十次,就係因為咁燃起咗佢嘅鬥志。

霆鋒成為百年來首位獲得「米芝蓮之友」榮譽後,令瘋狂迷上烹飪的他萌「棄演籨廚」念頭,20年的演藝事業可能會轉去美食跑道,將全副心神投入他的「鋒味餐廳」;他曾說美食令他領略是要與人分享,更會為女友王菲炮製專屬美食。

年僅36歲的謝霆鋒為美食付出不少心血及努力終得回報,日前獲世界美食權威米芝蓮指南認同,成為自1900年以來首位得個人「米芝蓮之友」榮譽,令他有意全力發展其「鋒味」事業,日前霆鋒在澳門的星級晚宴上接受《東網》獨家專訪,首度透露有「息影」念頭。

勸年輕人唔好掛住打機

問霆鋒可會考慮開一間真正的「鋒味餐廳」?他直認:「會諗,但先要自己嘅團隊好紮實先可以成事,開咗就唔想去玩,我亦知自己嘅『死人性格』開咗就拍唔到戲,每日返餐廳睇實員工。(即係棄演從廚?)Maybe,真係睇心情,自己好清楚個心喺邊度,但覺得依家仲可以(美食同娛樂),同埋係健康嘅訊息,透過煮食過程有很多得着,希望時下啲年輕人唔好只顧住打機。」自認是「標準宅男」的他愛打機,但現已「移情別戀」:「打機少好多,因要去搵食材。」

為取食材幾歷驚險

在製作美食節目《十二道鋒味》系列中,為覓珍貴食材每次霆鋒都以身犯險,他指有次到野生鴕鳥身邊取鴕鳥蛋,始終野生動物會亂撞,又要保護身邊的女嘉賓,他透露有次帶楊紫瓊到南非摸犀牛角,其實犀牛一抬頭就會有危機性,可能會釀成受傷。

其實入廚令霆鋒改變了不少,提到女友王菲,被問可會迎合女友及家人的口味而炮製美食?霆鋒坦言:「做廚就要咁做。」覺得在娛樂圏習慣被寵壞,但做廚師時就要「還」:「一日要畀人批評三十次,但係我就會為咗佢哋而改變。」他又透露曾被人狂潑冷水,更試過被兜口兜面批評:「話我煮啲嘢唔好食。」

視「廚魔」為靈感來源

霆鋒由演藝界多棲藝人升呢為「米之蓮之友」,憑無限毅力,正如他所說視廚房為「修行地」:「有好多菜煮過一萬次。」原來天份及好學心亦是其成功因素,霆鋒說:「依家個年代唔係下下一定要學炒餸切菜,我冇正式學過,一有時間會搵啲前輩學吓嘢。」問到在星級晚宴中,跟七位國際頂尖名廚同場,霆鋒表示望有合作機會,尤其跟譚國鋒及「廚魔」梁經倫私下是好友,不時向他們請教,「廚魔」更是他其中一個靈感來源,因為對方沒正式學廚,但仍取得三星榮譽。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!