掃呢頁CODE去手機

2016年11月1日 星期二

【嫁永安太子爺半年】31歲Miki宣佈陀B:好開心好期待! __,Miki,楊愛瑾,

Cookies餅女楊愛瑾(Miki)與永安太子爺郭永淳經歷8年風雨,喺今年4月30號於眾親友見證下簽紙結婚,事隔半年,今日Miki喺Instagram宣佈有喜,佢貼咗一張同老公嘅搞鬼合照,並以英文留言:「Heylittlething,youmakeusgowild!!!」(中譯:小東西,你令我們變得失控!)Miki回覆《蘋果》時稱:「我哋都好開心亦都好期待!多謝大家祝福!」問Miki可知BB性別? ...




其他影片:>>






Cookies餅女楊愛瑾(Miki)與永安太子爺郭永淳經歷8年風雨,喺今年4月30號於眾親友見證下簽紙結婚,事隔半年,今日Miki喺Instagram宣佈有喜,佢貼咗一張同老公嘅搞鬼合照,並以英文留言:「Hey little thing, you make us go wild!!!」(中譯:小東西,你令我們變得失控!)Miki回覆《蘋果》時稱:「我哋都好開心亦都好期待!多謝大家祝福!」問Miki可知BB性別?同埋老公想佢生囡囡還是囝囝?佢就話:「詳細嘅嘢下次見到面再同大家分享」區文詩(Angela)對於好姊妹即將升呢變媽咪級,亦表示替Miki開心,亦承認之前已知道這消息。現年31歲嘅Miki結婚時都有講過自己已經準備好造人生B,佢當時仲話想約埋班姊妹生B:「我哋都係順其自然啦,有就有,冇就遲啲啦,約埋佢哋一齊生。」(新聞連結: http://bit.ly/2ev20wn )估唔到佢都係跑出先。而Miki喺今年7月現身活動時,都有提過自己雖然有努力操腹肌,但係都有為養好身子生B而努力增肥。恭喜恭喜!

(互聯網圖片) Miki宣佈有喜,有唔少朋友同網民都留言祝賀。 Miki今年同郭永淳拉埋天窗(資料圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!