掃呢頁CODE去手機

2016年11月13日 星期日

余文樂35歲生日 舒淇公開催拍拖 __,余文樂,舒淇,

舒淇祝樂仔早日找到愛的人。今日係藝人余文樂同大陸小生黃曉明嘅生日,就快做爸爸嘅曉明,同埋老婆Baby(Angelababy)跟Baby肚入面嘅小baby一齊慶祝,一定溫馨又開心。雖然曉明暫時未上載新相,不過佢嘅好友李冰冰就將曉明張相改圖再放上微博兼留言:「繼續帶着大baby小baby一起來虐狗……(意思是放閃)。而仍然單身嘅余文樂(樂仔)都不愁寂寞,踏入35歲嘅佢收到兩個蛋糕,同劇組一齊慶生,而佢 ...


舒淇祝樂仔早日找到愛的人。

今日係藝人余文樂同大陸小生黃曉明嘅生日,就快做爸爸嘅曉明,同埋老婆Baby(Angelababy)跟Baby肚入面嘅小baby一齊慶祝,一定溫馨又開心。雖然曉明暫時未上載新相,不過佢嘅好友李冰冰就將曉明張相改圖再放上微博兼留言:「繼續帶着大baby小baby一起來虐狗……(意思是放閃)。

而仍然單身嘅余文樂(樂仔)都不愁寂寞,踏入35歲嘅佢收到兩個蛋糕,同劇組一齊慶生,而佢好友舒淇都上載合照,留言叫樂仔快啲搵個伴:「潮樂 祝你生日快樂 早日找到你愛且愛你的人 其樂無窮啊。」而樂仔都喺社交網留言多謝一班好友祝福:「謝謝所有朋友的祝福希望所有人都開開心心😊」

_________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!