掃呢頁CODE去手機

2016年11月14日 星期一

41歲啦》昔日性感尤物包到冚 36D麥家琪師奶look街市買餸 __,麥家琪,



其他影片:>>






做咗人阿媽,呢位少奶嘅日常生活除咗hightea、濕平,仲多咗一樣日常活動,就係買餸煮飯。因參選港姐而晉身娛樂圈嘅麥家琪,自從零六年嫁俾大律師王國豪,就收起昔日嘅性感從良,亦逐步淡出幕前,得閒無事就行街shopping,過下少奶奶嘅悠閒生活,之後更密密生,零七至一二年間生咗兩仔一女。自始之後,周不時都可以見到麥家琪湊仔返學放學,甚至親自落街市買餸,好似早排咁,《壹》仔見到佢喺九龍城衙前圍道附近出現 ...


做咗人阿媽,呢位少奶嘅日常生活除咗high tea、濕平,仲多咗一樣日常活動,就係買餸煮飯。

因參選港姐而晉身娛樂圈嘅麥家琪,自從零六年嫁俾大律師王國豪,就收起昔日嘅性感從良,亦逐步淡出幕前,得閒無事就行街shopping,過下少奶奶嘅悠閒生活,之後更密密生,零七至一二年間生咗兩仔一女。

自始之後,周不時都可以見到麥家琪湊仔返學放學,甚至親自落街市買餸,好似早排咁,《壹》仔見到佢喺九龍城衙前圍道附近出現,零妝容、打扮街坊零星味唔再講,而且左手膠袋、右手環保袋咁穿插喺蔬果雜貨鋪之間,唔只駕輕就熟,直頭係同街市、師奶等形容詞密不可分!

所以話,人靠衣裝呢句幾時都係最有道理架,麥家琪明明生咗三件,但無論樣定身型,其實都keep得好好,而且個對36D咪咪依然好殺食,只可惜呢日衰咗係裝扮上面。如果佢肯著返件戰衣,咁成件事就唔同講法喇,仲肯肯定大家睇到心心眼添!


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!