掃呢頁CODE去手機

2016年11月26日 星期六

【獨家】傳怨母當年未施援手 42歲曹央雲曾落難 __,曹央雲,

攝影:沈健程前亞姐曹央雲近日被爆出擁有逾7億資產,斷交7年的公屋老母霍秀菊突然現身爆seed鬧女,日前接受《蘋果》訪問時,哭訴當年如何含莘如苦養大女兒,卻得不到回報。母女決裂,事必有因。曹央雲8年前同上市公司主席何永安分手,兩人相戀時生下兩名女兒,長女13歲,幼女8歲。當年男方撇下曹央雲三母女,由曹央雲獨力養大兩個女。據悉曹央雲不滿危困時,母親從沒伸出援手,令其感無助,兩母女09年便斷絕來往。曹母 ...




其他影片:>>






前亞姐曹央雲近日被爆出擁有逾7億資產,斷交7年的公屋老母霍秀菊突然現身爆seed鬧女,日前接受《蘋果》訪問時,哭訴當年如何含莘如苦養大女兒,卻得不到回報。母女決裂,事必有因。曹央雲8年前同上市公司主席何永安分手,兩人相戀時生下兩名女兒,長女13歲,幼女8歲。當年男方撇下曹央雲三母女,由曹央雲獨力養大兩個女。據悉曹央雲不滿危困時,母親從沒伸出援手,令其感無助,兩母女09年便斷絕來往。曹母近日身體欠佳,佢話好掛住曹央雲同一對外孫女,希望可團聚。曹母在已屬自己物業的將軍澳寶林邨公屋接受訪問,憶起母女點滴,悲從中來,哭道:「今次訪問,我事前冇同家人商量,我度氣屈住!我唔係問佢攞錢,佢今時今日有咁嘅生活,都咁對我!」問到曹母可擔心如此數落女兒,會令彼此關係更惡劣,曹母即勞氣地謂:「都去到一個咁嘅地步,我真係忍無可忍。我唔係同佢嗌交,我日日都忍住,忍得好辛苦。」那何以沉默7年始出聲?曹母即謂:「我過去一直忍到就忍,依家忍唔到咪講,我忍到依家,要爆炸喇!」又稱:「我唔係心淡,係心痛,我一渣眼淚,一渣鼻涕養大佢。」曹母眼淚如開水喉,非常激動。訪問中,曹母指摘曹央雲沒有照顧其生活,但據知曹央雲早年供養同母異父胞弟去加國讀書。曹母謂現任丈夫雖然與曹央雲沒有血緣關係,但自幼當她親生女兒看待,知道她喜歡食海鮮,一定去買最靚畀佢食。曹母說:「佢鍾意食魷魚炒西芹,佢次次返嚟食到,都會話『第一啖食落去掂到啲腸好舒服!』,『媽咪』前『媽咪』後。」訪問期間,曹母突然由房中床下底摷出幾件寶物,包括一隻舊手錶、一隻鑽戒同一條碎鑽手鏈,稱是曹央雲以前送:「我以前生日佢有買過金器畀我。」又掏出曹央雲多幀舊照翻看,邊看邊哭。問曹母是否認為寧願女兒沒有錢會開心一點?她劈頭就謂:「今時今日我先唔開心!」


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!