網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月28日 星期一

余安安:律師囡囡出嫁!57歲余安安升呢岳母 __,余安安,

余安安今日嫁女,薛凱琪都有到場。現年57歲嘅女星余安安今日榮升岳母,真係恭喜晒!佢嘅律師大女李文琪同拍拖多年嘅男友Jeremy喺今年初宣布訂婚,今日正式拉埋天窗,而安安嘅御用髮型師KelvinKoo亦喺微博上載花絮照,同大家分享喜悅。只見榮升岳母嘅安安相當緊張,不時幫囡囡打點一切,仲見到佢同囡囡喺鏡前打扮,雖然只得背影,依然十分溫馨!婚禮行簡約風格,並以白色玫瑰花布置,而囡囡李文琪亦翹住身穿低胸禮 ...


余安安今日嫁女,薛凱琪都有到場。

現年57歲嘅女星余安安今日榮升岳母,真係恭喜晒!佢嘅律師大女李文琪同拍拖多年嘅男友Jeremy喺今年初宣布訂婚,今日正式拉埋天窗,而安安嘅御用髮型師Kelvin Koo亦喺微博上載花絮照,同大家分享喜悅。只見榮升岳母嘅安安相當緊張,不時幫囡囡打點一切,仲見到佢同囡囡喺鏡前打扮,雖然只得背影,依然十分溫馨!

婚禮行簡約風格,並以白色玫瑰花布置,而囡囡李文琪亦翹住身穿低胸禮服嘅安安出場,呢一幕相當感人,難怪李文琪亦忍唔住眼濕濕,之後佢仲同老公情深擁吻,So Sweet!而余安安前夫李萬祺亦有到場,仲同一對新人合照。

而視余安安為媽媽的薛凱琪亦有到場,她說:「當正安安姐係媽咪,媽咪今日嫁女,我都好開心好激動,頭先安安姐喺台上面講咗十幾分鐘嘅感言,大致係多謝個女同個女老公,我都感動到喊!同埋希望一對新人可以白頭到老。」又謂平時跟余安安聊天時,都會講到她的兩個女兒,Fiona覺得余安安用了好多心機、心血栽培在兩個女兒身上,如今她的大女出嫁,Fiona亦很替對方高興!又爆料指安安平時會造衫給女兒!

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!